|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה
קרעי. מאייש תפקידים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

קרעי ממנה שלושה חברים חדשים למועצת הרשות השנייה

הוועדה לבדיקת מינויים אישרה את מועמדי שר התקשורת למועצת הרשות השנייה - הפרופסור משה כספי ועורכי הדין זיו מאור ותמיר דורטל קרעי: "חברי המועצה החדשים יביאו עמם רוח חדשה וגיוון למועצת הרשות. יחד נקדם גם את חוק השידורים החדש, שיאפשר לקולות רבים ומגוונים יותר להישמע בתקשורת"
15/05/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

ועדת המינויים אישרה את שלושת מועמדי שר התקשורת שלמה קרעי לחברות במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. לפני מספר חודשים התפטרו שלושה מחבברי המועצה, ושר התקשורת החל בהליך התייעצות, בסופו בחר בשלושה מועמדים:

[צילום: אוניברסיטת בן גוריון שבנגב]

  • משה כספי - פרופסור בדימוס להנדסת תעשיה וניהול. את לימודי הדוקטורט סיים בטכניון, ורוב שנותיו המקצועיות היה חבר הסגל האקדמי באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. בנוסף להיותו מרצה וחוקר, שימש כספי כדקאן הסטודנטים, כיהן כחבר הנהלת פרויקט פר"ח וחבר בהנהלת מועדון השחמט של באר שבע. הוא גר בלהבים, נשוי לבת אל, אב לשלושה בנים וסב לחמש נכדות.

[צילום: חוי כהן]

  • זיו מאור - הוא איש תקשורת מזה 20 שנה. בתפקידו הנוכחי הוא מגיש ומנהל החדשות ברדיו גלי ישראל, תפקיד אותו הוא צפוי לסיים עם מינויו למועצת הרשות. בעבר כיהן כעורך ראשי של אתר מידה. הוא עורך דין, בעל תואר שני בהיסטוריה מאוניברסיטת חיפה, תואר ראשון במשפטים ממכללת שערי משפט ותואר ראשון במדע המדינה מהאוניברסיטה הפתוחה. בתפקידו בעבר כמנכ"ל ויו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת, קידם מהלכים לפירוק אסדרה בתחום השידורים. מאז יולי 2023 מכהן מאור גם כחבר המועצה לכבלים ולווין. הוא גר בירושלים.

[צילום: נהוראי דרעי]

  • תמיר דורטל - בן 37, יליד תל אביב, הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובמחשבת ישראל. במסגרת עבודתו במשרד יהודה רווה, שבו עבד כשנתיים, נתן ייעוץ משפטי לגופי תקשורת מרכזיים. מקים ההסכת "על המשמעות" אשר זכה השנה בשתי קטגוריות בתחרות הארצית של אתר גיקטיים - הן בהסכת ההעשרה (מקום שני) והן העצמאי - מקום ראשון. ההסכת עוסק ברעיונות ובהוגים אשר מעצבים את פני החברה הישראלית. כמו-כן מפיק את ההסכתים "על המלחמה" ו"המצביא המנצח" עבור המכללות הצבאיות ואת ההסכת "רוח ולחימה" עבור הרבנות הצבאית. כמו-כן, הוא עורך דין, מורה, מחנך ומרצה.

"השליחות שלנו היא להבטיח שכל קול בציבור הישראלי ישמע וישפיע", הסביר השר קרעי את הבחירה בשלושה. "עם התקדמות חוק השידורים החדש, שיגיע לכנסת בקרוב, אנו מקווים לפתוח את שוק התקשורת ולהביא לגיוון אמיתי של דעות ורעיונות. החברים החדשים במועצת הרשות השנייה, ישלימו בינתיים את הייצוג החסר לקבלת קשת רחבה של עמדות ורקעים, ויהיו שותפים לשינוי המיוחל".

עוד אמר כי "בשלהי העשור השמיני למדינת ישראל, הגיעה העת לתת מקום בתקשורת הישראלית גם לאלו שקולם כמעט שלא נשמע עד היום. אני בטוח שפרופסור כספי ועורכי הדין מאור ודורטל יעשו עבודה מצויינת ונאמנה למען הציבור הישראלי כולו. הצלחתם - הצלחתנו, בעזרת השם".

המועמדים יובאו לאישור הממשלה בקרוב.

תאריך:  15/05/2024   |   עודכן:  15/05/2024
עידן יוסף
+השר אליהו קורא להחלפת שר הביטחון: "שחצנות וחוסר נכונות להקשיב למי שלא מסכים איתו"
20:41 15/05/24  |  עידן יוסף
השר עמיחי אליהו קורא לעמיתיו השרים לפעול להעברת גלנט מתפקידו. בהתכתבות בקבוצת וטסאפ ממשלתית כתב אליהו: "למרות זכויותיו הרבות, יש לגבש קריאה ברורה להחלפתו בשר ביטחון קשוב יותר, אמיץ יותר ונאמן יותר לרוח העם ולרוח הממשלה הזו. אם לא נעשה זאת, נהיה גם אנחנו אשמים בדברי ההבל אודות העצמתה של הרשות הפלשתינית".

בפתח דבריו כתב: "עדיין לא התאוששתי מהישיבה האחרונה של הממשלה, בה שאלתי את שר הביטחון מספר שאלות ענייניות ומכובדות. למרבה התדהמה, במקום לענות על השאלות, בחר שר הביטחון לצאת מהישיבה בטריקת דלת". אליהו הוסיף: "בעיניי, הבעיה אינה רק בעמדתו של שר הביטחון. הבעיה היא השחצנות וחוסר הנכונות שלו להקשיב למי שלא מסכים איתו, בין אם מדובר בתצפיתניות, אנשי מודיעין, שרים אחרים או המציאות עצמה המוכיחה שגישת אוסלו קרסה".
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+השר אופיר סופר: בחוק יש יעדי גיוס ממשיים לצד סנקציות כלכליות
15:51 15/05/24  |  מירב ארד
שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: ״חוק הגיוס שיובא מחר לאישור בפניי ועדת השרים, הוא חוק טוב ונכון. לחוק ידרשו התאמות ותיקונים בהתאם לרוח התקופה, אך יש בו יעדי גיוס ממשיים לצד סנקציות כלכליות. גיל הפטור יהיה 23 ולא 21, כפי שמופיע בהוראת השעה בחוק. החוק כזכור הוא תוצאה של עבודת מטה ארוכה של משרד הביטחון.

אני קורא לשר גנץ שברך על העברת החוק, עת שכיהן כשר הביטחון בממשלה הקודמת, כמו גם לחבריי מהמפלגות החרדים לתמוך בחוק. גיוסם של אחינו החרדים נדרש בעת הזאת ביתר שאת ולכך נמשיך לפעול.״

+ח"כ רייטן: מהלך פוליטי נכלולי של נתניהו ברגע האחרון
15:29 15/05/24  |  מירב ארד
ח"כ אפרת רייטן על החלטת נתניהו בעניין חוק הגיוס: מהלך פוליטי נכלולי של נתניהו ברגע האחרון, בהעדר הסכמה של הקואליציה שלו ובניגוד לצרכי הבטחון וערכי השוויון.
אם רק היה עושה למען המדינה ואזרחיה את מה שעושה למען הישרדותו הפוליטית, סביר שהיינו היום במקום אחר. החוק הזה לא יגיע לקריאה שניה ושלישית. היה ויגיע אדאג אישית להפוך את ההצבעה על החוק להצבעת אי אמון בממשלה."
+ח"כ סער: לא נעזור לנתניהו כדי לפתור את הבעיות שלו עם המפלגות החרדיות
15:28 15/05/24  |  מירב ארד
יו"ר 'הימין הממלכתי' גדעון סער על חוק הגיוס: אין לנו שום כוונה לעזור לנתניהו בתרגילים פוליטיים כדי לפתור את הבעיות שלו עם המפלגות החרדיות ולכן נצביע נגד חוק הגיוס בכנסת. מדינת ישראל בעת הזאת צריכה פתרון אמיתי לצרכי צה״ל ולשוויון בנטל ולא תרגילים פוליטיים. הגיע הזמן לפתרון בעיות אמיתיות של המדינה והחברה בישראל.
+תוארך תקופת הזכאות לשכר לפי ההסכם הקיבוצי שנעשה בשל המלחמה
15:06 15/05/24  |  מירב ארד
שר העבודה יואב בן צור חתם (יום ד') על כוונתו להאריך את תקופת הזכאות לשכר לפי ההסכם הקיבוצי שנעשה בשל פעולות איבה או פעולות המלחמה. ההסכם הקיבוצי מאריך את תקופת הזכאות, עבור החודשים ינואר ופברואר, לשיפוי שכר עובדים אשר נעדרו מעבודתם בשל המצב הביטחוני במלחמת חרבות ברזל, וכן לעובדים שפונו בהתאם להחלטת הממשלה וכן עובדים במוסדות חינוך הנמצאים באזורי קו העימות.


+גנץ על חוק הגיוס: מדינת ישראל זקוקה לחיילים ולא לתרגילים פוליטיים
15:00 15/05/24  |  מירב ארד
השר בני גנץ: בתגובה להחלטת רה"מ נתניהו בעניין חוק הגיוס: מדינת ישראל זקוקה לחיילים ולא לתרגילים פוליטיים שקורעים את העם בעת מלחמה. מתווה השירות הישראלי שעליו סוכם בממשלה הקודמת הוכן במערכת הביטחון כחוק גישור וכבסיס לפיתוח מתווה שירות ישראלי, כדי להביא לשירות של כל חלקי העם. חוק הגישור הזמני שהוגש ושאותו אתה מבקש להעביר עכשיו - לא היה מספק אז, ואינו רלוונטי היום במציאות שאחרי ה-7.10. תם זמן הדיבורים - זה הזמן למעשים. מצפים מכל ראשי המפלגות החרדיות, הרבנים ומנהיגי הדור לתמוך בקולם בשירות לציבור החרדי, כפי שטוען ראש הממשלה בהודעתו.

+הממשלה אישרה: הגדלה משמעותית במכסת העובדים הזרים
14:29 15/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוחלט להביא לייעול המנגנון להבאת עובדים זרים, תוך מתן הקלה ברגולציה והקצאת משאבים משמעותיים לשמירה על זכויות העובדים הזרים
[צילום: משה שי, פלאש 90]
+נתניה מקדם חוק הגיוס שעבר בקריאה ראשונה בכנסת הקודמת
14:08 15/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
החוק הוכן על-ידי מערכת הביטחון והוגש על-ידי גנץ שכיהן בממשלת בנט-לפיד כשר הביטחון  ▪  נתניהו הנחה להביא מחר לוועדת שרים לחקיקה את החלת דין הרציפות על הצעת חוק זו, וקרא לכל הסיעות שתמכו בהצעה בכנסת הקודמת להצטרף להצעה
נתניהו וגנץ. "כדי לגשר על המחלוקות" [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+משרד הכלכלה והתעשייה יקצה 3 מלש"ח למיזמי סיוע לעסקים קטנים שבבעלות אנשי מילואים
10:40 15/05/24  |  מירב ארד
משרד הכלכלה והתעשייה ישקיע 3 מלש"ח בפיתוח והפעלת מיזמי סיוע לעסקים קטנים שבבעלות אנשי ונשות מילואים. התוכנית כוללת שני מסלולי סיוע: השתתפות בעלויות פיתוח מיזמים שיספקו פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים וסבסוד מתן שירות לעסקים קטנים ובינוניים. גובה הסיוע במיזם עסקי יהיה בשיעור של 35%-50% מתקציב המיזם ועד לסך של חצי מיליון ש"ח.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   הרשות השנייה   זיו מאור / Ziv Maor   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קרעי ממנה שלושה חברים חדשים למועצת הרשות השנייה
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יאיר
15/05/24 17:02
2
שאפו
15/05/24 17:25
3
מה שהם עשו שם ב12
15/05/24 17:26
4
הרצל
15/05/24 17:28
5
אריק
15/05/24 20:45
6
א.איציק
16/05/24 18:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
שר החקלאות, ח"כ אבי דיכטר, חתם בסוף השבוע ברומניה על מזכר הבנות לחיזוק ביטחון המזון של ישראל. ההסכם נחתם מול נשיא רשות מנהל החירום של רומניה, ג'אורג'יאן פופ. ההסכם הינו המשך ישיר לשלושת ההסכמים הנוספים שנחתמו מול אוזבקיסטן, אזרבייג'ן ומרוקו לפני מספר חודשים, ומטרתם להרחיב את מגוון מקורות היבוא בחירום של חיטה לישראל.
12/05/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
חלק מן הדיון בקבינט המדיני-ביטחוני אתמול (10.5.24) עסק בציוץ של השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר. לאחר האיום של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שהוא יעצור את משלוחי הנשק לישראל, אם הפעולה ברפיח תתרחב, מתפרסמים חלק מהציטוטים בישיבה, שבה אפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשה לכבוש את צחוקו.
10/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ממשלת החרום ידעה עליות ומורדות, ואולי הפעם תגיע לנקודת רתיחה. בכאן חדשות פורסם (9.5.24) כי אם לא תחול התקדמות בדרך לעסקה בימים הקרובים, עשויה מפלגת המחנה הממלכתי לפרוש.
09/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
יעד הגרעון נפרץ: הגרעון המצטבר ב-12 החודשים האחרונים גדל ב-0.8% ל-7% מהתוצר. כך עולה מאומדן ראשוני לביצוע תקציב וגרעון ממשלתי ומימונו שפרסם (יום ה', 9.5.24) אגף החשב הכללי במשרד האוצר.
09/05/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיא המדינה יצחק הרצוג תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר, שפרסם "חמאס ❤️ ביידן", ואמר בטקס לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית: "גם כשיש ויכוחים ורגעים מאכזבים בין ידידים ובני ברית, יש דרך איך לברר את המחלוקות - וחובה להימנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס, חסרי אחריות ומעליבים שפוגעים באינטרס הביטחוני הלאומי של מדינת ישראל".
09/05/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
המגפה שהשמידה את קיפודי הים באילת התפשטה לאוקיינוס ההודי ומאיימת להשמיד אוכלוסיות קיפודי הים בכל העולם    קיפודי הים נחשבים ל"שומרים" של שוניות האלמוגי. החוקרים מתריעים: מדובר במגפה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il