אתמול קיבלתי את חשבון הפלאפון החודשי. מעיון בפרטיו למדתי שאני מחויב על שירות גיבוי ספר טלפונים. שמחתי וניגשתי ישר להפעילו ממכשיר הפלאפון שלי. לא הצלחתי לאתר כיצד להפעיל את שירות הגיבוי ולכן פניתי לשירות. מהר מאוד התברר לי שאפשרות הגיבוי עליה אני מחויב לא נתמכת על-ידי המכשיר שברשותי (מכשיר חדש מסוג LG).
לשאלתי כיצד חברת פלאפון מחייבת אותי על שירות שאיני יכול להפעיל, התחיל נציג השירות לגמגם תוך שהוא מטיל את האחריות לנציג השירות שמכר לי את המכשיר. שורה אחרונה - הובטח לי שכספי יוחזר, אבל אתם הקוראים, שימו לב לפרטי החיוב שלכם בחשבון הפלאפון החודשי.
ואתם שם בפלאפון, תתעוררו, לא צריך נציג שירות כדי שתבטלו, ובמיוחד שלא תחייבו מראש בגין שירותים שאינם נתמכים על ידכם. אתם הרי יודעים בדיוק איזה מכשיר ברשותי. לא מרוויחים מספיק? לא סיבה ל"עוקץ" קטן על חשבוננו הצרכנים ורווח ענק לכם.