חברת קסקד בע"מ, יבואנית הבירה הגרמנית ורשטיינר, יוצאת בקמפיין פרסום למגזר צעירים דוברי רוסית.
בירה ורשטיינר, נחשבת לאחת הבירות הפופולריות באירופה, בין-היתר בזכות שהיא נותנת חסויות לאירועי ספורט בקנה מידה בינלאומי כגון: מרוצי פורמולה 1; מרוצים DTM; אליפות העולם ברכיבה על סוסים; אליפות העולם בסקי.
נציג חברת קסקד, אנדרי זולטר מציין, כי 220 אלף צעירים רוסים אשר גרים היום בישראל, מהווים קהל יעד מאוד אטרקטיבי למותגי לייף סטייל מחו"ל בכלל ולמותגי אלכוהול איכותיים בפרט, בגלל הרגלי הצריכה שמאפיינים את המגזר. צעירים רוסים אוהבים לנסות דברים חדשים, במיוחד כאשר מדובר במותג מחו"ל.
לצורך הקמפיין לחיזוק המותג ורשטיינר, נחתם חוזה שיתוף פעולה ארוך טווח עם קווזימדו-המגזין היחיד בישראל שפונה לצעירים דוברי רוסית בגילאים 17-28.
במסגרת שיתוף הפעולה, יופיע פרסום של בירה במגזין במדור דוח מסיבות. בכל גיליון, הפרסום יופיע ב-5 עמודים, כאשר בכל עמוד יופיע מסר שונה שמדבר על אירוע ספורטיבי חשוב בו הבירה ורשטיינר נותנת חסות.
במקביל לקמפיין, פרסום תדמיתי לחיזוק המותג, יוצאת חברת קסקד למסיבות קד"מ בדיסקוטקים רוסים. הקמפיין יימשך כחודשיים, כאשר יכלול בשלב הראשון 5 מסיבות בדיסקוטקים המובילים.
קווזימודו ישמש כיועץ אסטרטגי של חברת קסקד בתחום הלייף סטייל של צעירים רוסים, ואף יסייע ליצור קשרים עסקיים עם הגורמים הבולטים בתחום חיי הלילה במגזר הרוסי, כגון בעלי מועדונים, פאבים, יחצ"נים וכו'.
מותגי אלכוהול נוספים שמפרסמים במדור דו"ח מסיבות של מגזין קווזימודו הינם: טובורג, אבסולוט, קמפרי, סמירנוף, מרטיני, וודקה דנזקה ועוד.