בית הספר למנהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למנהל בראשון לציון, בשיתוף פעולה עם פרטנר תקשורת בע"מ, עומד להשיק תוכנית תלת שנתית לעובדי חברת פרטנר, לתואר ראשון במנהל עסקים.
המטרה היא לימודים בתחומי ניהול מערכות שירות, משאבי אנוש ומערכות מידע, המאפשרים לעובדי החברה לשלב את השכלתם בתפקידיהם השונים בחברה.
הדגש במסגרת הלימודים יהיה על ניהול השירות כתחום מקצועי מובחן.
סמנכ"ל השירות של פרטנר, חיים רומנו, אמר כי בשירות הלקוחות של החברה מאמינים בהון אנושי ובקשר אישי עם הלקוחות על-מנת לספק להם שירות איכותי: "רעיון עידוד עובדי פרטנר ליציאה למסלול לימודים מבוסס על תפיסה, הקובעת שמערכות שירות הופכות להיות יותר ויותר מקצועיות ומהוות גורם משמעותי במובילות של אגרונים מתקדמים".
מנהל אגף הדרכה ופיתוח ארגוני בפרטנר, אריק אלבו, מסר כי "פרטנר חרטה על דגלה את הערכים הבאים: חוויה, למידה ומקצוענות ומממשת אותה הלכה למעשה אל מול לקוחותיה ועובדיה כאחד".