המרוץ אחרי חיפוש מקורות אנרגיה חלופיים מביא את היצרנים השונים לפיתוחן של אנרגיות תחליפיות - גז, חשמל, מימן ועוד. וכעת הולכת חברת וולוו השבדית צעד אחד קדימה ומציגה מכונית קונספט, הוולוו "מולטי פיול" (MULTI-FEUL), שניתן להפעיל אותה בחמישה סוגים שונים של דלק - היתאן (10% מימן ו- 90% מתאן), ביו-מתאן, גז טבעי (CNG), ביו-אתנול E85 (85% ביו-אתנול ו- 15% בנזין), ובנזין. כך יוכל הנהג לתדלק את הרכב בכל מקור אנרגיה שימצא מלבי להיות תלוי בזמינות של סוג ספציפי אחד.
פיתוח הרכב בא בעקבות האמונה של חברת וולוו כי בעתיד יתעורר הצורך בשימוש במגוון רחב יותר של מקורות אנרגיה, רובם ככולם תחליפים של הבנזין או הסולר. מכונית הקונספט החדשה יכולה לנצל חמישה סוגים שונים של דלקים וכך ניתן להניעה על-פי מקור האנרגיה הזמין בכל מקום בעולם, זאת בהתאם לתנאי השטח. מכונית הקונספט מכילה מיכל אחד גדול ועוד שני מיכלים קטנים ובסה"כ 98 ליטר דלק בצורת גז (היתאן, ביו-מתאן ו- CNG), ומיכל אחד בן 29 ליטר עבור דלקים נוזליים (ביו-אתנול E85 ובנזין). שלושת מיכלי הדלק ממוקמים מתחת לרצפת תא המטען, ולכן אין פגיעה במרווח המיועד לנוסעים.
מיכלי הדלק הקטנים, בעבור דלקי הגז, עשויים פלדה. המיכל הגדול מצויד בשכבת פנימית אטומה לגז, העשויה מסגסוגת אלומיניום ותרכובת סיבי פחמן, עם ציפוי חיצוני של זכוכית מחוסמת ולדברי היצרן רמת הבטיחות של ה"מולטי פיול" זהה לרמת הבטיחות של שאר מכוניות וולוו, עם יתרון חדש ומשמעותי: ההצטיינות בשמירה על איכות הסביבה - בעירת דלקים מתחדשים טהורים (כגון מימן, ביו-מתאן וביו-אתנול) היוצרת שיעור זניח למדי של דו-תחמוצת הפחמן.
עוד מסביר היצרן, כי המנוע מתאים את עצמו באופן אוטומטי לתערובת הנכונה של דלק נוזלי או גזי. כדי לעבור מסוג דלק אחד לשני, כל שעל הנהג לעשות הוא ללחוץ על כפתור. השימוש במנוע בעל חמישה מקורות אנרגיה אינו בא על חשבון הבטיחות, הנוחות או הביצועים: 200 כוחות הסוס אותם מפיק מנוע חמשת הצילינדרים מביא את הרכב ל-100 קמ"ש ב- 8.7 שניות בלבד.