עסקת ענק: אי-ביי (eBay), מפעילת אתרי המכירות הפומביות הגדולה בעולם, חתמה על הסכם לפיו תציג באופן בלעדי מודעות פרסום טקסטואליות של גוגל באתריה מחוץ לארה"ב. תחת תנאי ההסכם שהוכרז ביום שני, שיתוף הפעולה הפרסומי בין אי-ביי וגוגל יחל ב-2007. החברות יחלקו את ההכנסות מפרסום בהתאם להרכב שהוסכם ביניהן. ההסכם תקף לכמה שנים. לדברי אי-ביי, העסקה לא תשפיע על הרווח ב-2006 וב-2007.
בנוסף, חתמו שתי החברות על הסכם לפיתוח שירות "הקלק להתקשר" - המאפשר ללקוחות להתקשר לסוחרים ומפרסמים ישירות באמצעות הקלקה על קישור. חלקו זה של ההסכם צפוי לסייע להאצת עסקיה של חברת סקייפ, המספקת שירותי שיחות טלפון באמצעות האינטרנט ונרכשה על ידי אי-ביי בשנה שעברה. לגוגל יש שירות מתחרה בשם גוגל טוק, אם כי הוא תופס נתח שוק קטן בהרבה משל סקייפ.
בשנה האחרונה הסכימה אי-ביי לפתוח את אתריה לפרסומות של חברות מנועי פרסום, לראשונה. זאת, על אף שהיא מתחרה בחלק מהן בתחומים מסוימים. במאי, חתמה אי-ביי על עסקה המעניקה ליאהו את הבלעדיות על פרסום באתריה בארה"ב, ובתמורה הסכימה יאהו לקדם את שירות התשלומים המקוון של אי-ביי, פייפאל (paypal), באתרי המכירות שלה.
מכיוון שאי-ביי לא רצתה להסתמך על שותפה אחת לפרסום, בשל התחרות בינה לבין השותפות האמורות, היא חילקה את העוגה בין גוגל ליאהו.
גוגל חתמה על שרשרת של עסקות עם חברות כמו יצרנית המחשבים דל, חטיבת פוקס אינטראקטיב של ניוז קורפ ו-AOL של טיים וורנר. גוגל מציעה ללקוחות של חברות אלו את שירותיה ומספקת שירותי פרסום טקסטואלי.
גוגל מתחרה במיקרוסופט וביאהו על עסקות הפרסום, ואחת מהצלחותיה הגדולות הטריות הן עסקת ענק עם אתר מיי ספייס, הפופולרי ביותר בארה"ב - תוך שהתחייבה להכנסה מינימלית של 900 מיליון דולר לאתר מפרסום תוך שלוש שנים.