פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם בתחומי השיווק והתכנון האסטרטגי ומנכ"ל חברת "מיצוב" - תכנון אסטרטגי ויעוץ שיווקי, מונה לעמוד בראש תוכנית הלימודים לתואר שני (M.S.P.C) בשיווק מטעם אוניברסיטת קלארק האמריקנית, המיוצגת על-ידי המכללה לישראל.
פרופ' מיכאל פרי הוא בעל תואר מוסמך במשפטים (LL.M.) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ודוקטור (Ph.D.) במינהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק. פרופ' פרי פרסם מספר רב של מאמרים וכן את הספר "אסטרטגיה של יתרון תחרותי - הגישה השיווקית".
בשנת הלימודים הקרובה תפתח "המכללה לישראל" בשיתוף Clark University מארה"ב מסלול ייחודי ללימודי תואר שני בשיווק. מדובר בתוכנית לימודים חדשנית שמשלבת בין תחום השיווק והתקשורת ומעניקה ידע, הבנה וכלים מקצועיים יישומים שיסייעו בידי הלומדים להבין כיצד מתנהגים לקוחות, קהלי יעד וצרכנים; להכיר שיטות לשכנוע ולשינוי עמדות אצל בעלי עניין, עמיתים ובמיוחד של צרכנים; לבנות אסטרטגיה שיווקית יעילה; להפעיל מערכת שיווק ופרסום יעילה ברמה המקומית ובסביבה הבינלאומית, להבין את חשיבות יחסי הציבור לשיפור תדמית של יחידים וארגונים ועוד.
תוכנית ה- M.S.P.C כוללת 12 קורסים שונים ומגוונים, ביניהם: שיווק ופרסום גלובלי, תקשורת שיווקית, שכנוע ושינוי עמדות, שיווק בארגונים ללא מטרות רווח, מסחר אלקטרוני ועסקים אלקטרוניים ועוד. את התוכנית ניתן ללמוד בשנה קלנדרית אחת (שני מפגשים שבועיים), או לאורך שנתיים קלנדריות (מפגש שבועי אחד).
בתוכנית הלימודים לתואר שני ישתתפו גם: ד"ר יעקב בן-עמי-מומחה לאסטרטגיה שיווקית עסקית, פרופ' ברוך מבורך-מומחה לאיכות ומצוינות בניהול, ד"ר יעקב ורשבסקי וד"ר דנה לנדאו.
המכללה לישראל:
המכללה לישראל הינה שלוחה של אוניברסיטת קלארק בישראל.
המכללה לישראל מפעילת בארץ את שלוחת אוניברסיטת קלארק האמריקנית, שנוסדה עוד בשלהי המאה ה- 19, והינה מדורגת במקום בין 100 האוניברסיטאות הטובות בארה"ב.
מאז הקמת השלוחה בארץ סיימו בה את לימודיהם קרוב ל- 2,500 בוגרים. אוניברסיטת קלארק ותוכניות הלימוד שלה, מאושרות ומוכרות על-ידי המועצה להשכלה גבוהה של איגוד מדינות ניו-אינגלנד בארצות הברית. התואר שהיא מעניקה הוא תואר אמריקני ואינו תואר ישראלי. השלוחה בישראל פועלת על-פי רישיון המועצה הישראלית להשכלה גבוהה.