משרד התיירות בחר אמש בחברת "דיסק-אין" להפיק את פרויקט המופע הלילי בגן הלאומי בית שאן. הפקת המופע הינה חלק מתוכנית האב לפיתוח התיירות בבית שאן ומטרת הפרויקט, לחבר בין העבר, ההווה והעתיד ולמשוך מספר מבקרים גדול ככל האפשר למוצר התיירותי הקיים בבית שאן. בפרויקט שותפים גם, החברה הממשלתית לתיירות, עיריית בית שאן, רשות הטבע והגנים ורשות העתיקות.
המופע הינו חזיון ייחודי שיכלול מיצגים אורקוליים קבועים שיפוזרו בתוך שטח האתר ויעניקו למבקר תחושה של מקום יישוב חי ותוסס. המטרה הינה יצירת אטרקציה שתאפשר לקהל לנוע בין נקודות שונות ברחבי אתר העתיקות, תוך גילוי התרחשויות מפתיעות שאירעו במקום לפני אלפי שנים. החזיונות יוצגו באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם – מעין מסכי אוויר ענקיים וטכניקות שונות של אור וקול.
מדובר במופע רנדומאלי שיאפשר לקהל להצטרף למהלך הסיור בכל נקודת זמן ולנוע באתר באופן חופשי.
שר התיירות, יצחק הרצוג: "מיצג אור קולי ייחודי זה מעלה את בית שאן על מפת התיירות בישראל והוא נדבך חשוב בפרויקט החפירות הארכיאולוגיות שהחל בבית שאן לפני כ- 20 שנה. בית שאן מצטרפת היום לערים אחרות בעולם המציעות לקהל המבקרים והתיירים חוויה בלתי נשכחת".
חברת "דיסק-אין" נבחרה מתוך 9 חברות שניגשו למכרז, מתוכן עלו 3 חברות ישראליות לשלב הסופי וזאת לאחר בחינת ההצעות השונות ע"י ועדת שיפוט מיוחדת שהורכבה מאנשי מקצוע מתחום האמנות, טלוויזיה, הפקה, עיצוב תערוכות ותפאורה בשיתוף נציגי הגופים החברים בפרויקט. השיפוט כלל התייחסות לתסריט המוצע, הביטוי הוויזואלי והקולי, קיבולת הקהל האפשרית, עלויות התפעול והתחזוקה, המרכיבים הטכניים והשפעתם על אתר העתיקות והאחריות המקצועית.
תקציב הפרויקט עומד על 2 מיליון דולר שתוקצבו ע"י משרד התיירות. המופע צפוי לעלות בתוך שנה וחצי עם סיום עבודת ההפקה במקום. המופע יופעל 9-10 חודשים בשנה, מספר פעמים בשבוע.
יצוין, כי בשנת 2005 ביקרו בבית שאן 120,000 מבקרים, 50% מתוכם תיירים. נתוני המחצית הראשונה של שנת 2006 מצביעים על עלייה משמעותית נוספת במספר המבקרים במקום, העומד על כ- 120 אלף.