מטוסי אל-על הנושאים ציוד צבאי לארץ, אינם מורשים לנחות לתדלוק בנמלי תעופה בכמה ממדינות אירופה.
במכתב שנשלח לראש הממשלה, אהוד אולמרט, דיווח טייס בכיר באל-על, כי במהלך המלחמה בלבנון, סירבו מספר מדינות באירופה לאפשר למטוסי החברה, שהיו במהלך "טיסות תובלה של מטען מיוחד", לעצור לתדלוק. המדינות: בריטניה, גרמניה, ספרד, איטליה ופורטוגל, ציינו כי הסיבה לאיסור היא "שיקולים פוליטיים". התוצאה: המטוסים, שהגיעו בטיסה מבסיסים בארה"ב, נאלצו "לשאת מטענים קלים יותר", כדי לחסוך בדלק. הלכך, "הגיעו לארץ כלי נשק מעטים יותר מהדרוש".
הטייס, איתי רגב, משמש כראש יחידת הטייסים באל-על. בחברה עצמה סירבו להגיב על המכתב.
גם טיסות אמריקניות, שהעבירו נשק לישראל, נתקלו בבעיות. במהלך המלחמה דווח על לפחות שתי טיסות אמריקניות שהעבירו טילים לישראל. הטיסות נחתו לתדלוק בנמל התעופה "פרסטוויק", תוך שארה"ב מבקשת היתרים מיוחדים בעבור המטען. מדובר בהיתרים, מן הסוג הניתן בדרך כלל במקרים בהם מדובר בחומרים מסוכנים. ארה"ב לא ציינה כי מדובר בטילים, ורשות התעופה האזרחית הבריטית העניקה את ההיתרים.
משנתבררו הפרטים, פקדו מאות מפגינים בריטיים את נמל התעופה "פרסטוויק", כשהם מוחים על העברת הנשק לישראל. לטענתם, שימשו הטילים להתקפות על אזרחים בלבנון. ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, זכה לביקורת נוקבת בהקשר זה. מבקריו טענו, כי בריטניה הפכה שותפה להעברת טילים לישראל, שניהלה לחימה אווירית בלבנון. המבקרים קראו להטלת חרם על מטוסים צבאיים אמריקניים, הנוחתים בשדות התעופה בבריטניה.
תשובת בלייר היתה אז: "אם אנשים אלה מתכוונים שנטיל אמברגו על ישראל או על ארה"ב, הרי שמדובר ברעיון מרתק". נשיא ארה"ב ג'ורג' ו' בוש, התנצל בפני בריטניה, על העדר הדיווח בנושא הטילים.