פורום עמותת התיירות הכוללת את הגולן, גליל עליון, צ.ח.ר, סובב כנרת, עמקים, נצרת, ארץ התמר, גליל מערבי והתאחדות מלונות טבריה, יוצא בקמפיין פרסומי חדש לעידוד התיירות בגליל תחת הסיסמא "תכניס קצת גליל לחיים".
לאחר סיום המלחמה בצפון, שבמהלכה נפגע קשות ענף התיירות באזור, חברו יחד כל חברי פורום עמותות התיירות ובכוחות משותפים הם מבקשים לקדם ולעודד את התיירות באזור ולהחזיר את הצפון למפת התיירות של הישראלי הנופש.
הקמפיין נועד להגביר את מודעות הציבור לאפשרויות הנופש הרבות שמציע הגליל, ולהביא לידיעה את מבחר הפעילויות והאירועים המתקיימים באזור, במיוחד בתקופת החגים הקרבה.
הקמפיין יחולק לשלוש תקופות, בתקופה הראשונה, עד לראש השנה, יושם דגש על חופשה בגליל, בתקופה השנייה, עד לסוכות, הדגש הוא על אירועים המתקיימים באזור, ובתקופה השלישית, לאחר סוכות, יקדמו את נושא החופשה בגליל בתקופת החורף.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום פורמדיה בתקציב של כמיליון ש"ח והוא עתיד להתפרסם בעיתונות הארצית, במגזינים ובאינטרנט.