משפחה תוציא בממוצע כ- 180 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - גידול של 10% לעומת החגים בתשס"ו. מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב- 15% לעומת תקופת החגים בתשס"ו, ויסתכמו בכ- 290 מיליוני שקלים. כך מעריך יהודה בראון, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל אינטרקוסמא.
בראון צופה, כי מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן בלבד יגדלו בתקופת החגים בכ- 5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ויסתכמו בכ- 53 מיליון שקל. זאת בשל המבצעים האטרקטיביים של חברות הקוסמטיקה, המעניקות הנחות משמעותיות, המגיעות עד ל- 70% על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור, בעיקר על בשמים יוקרתיים. גם האווירה של אחרי המלחמה, מעודדת את הצרכן "להתפנק", לצאת ולרכוש מוצרי קוסמטיקה לחג.
בראון ציין, כי 70% מסך המכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ- 30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים, פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה מסתכמות בכמיליארד שקל.