ההנפקה הצפויה של סלקום, והשווי הגבוה לפיו מוערכת חברת הסלולר של נוחי דנקנר, סידרה למתחרה פרטנר צמיחה של 10% במחיר המניה בחודש האחרון, למחיר שיא מאז התפוצצות הבועה ב-2000. שווי מניית פרטנר כיום עומד על כ- 47 שקל, גבוה אף מכמה ממחירי היעד של אנליסטים בשוק.
גם בכיר באי.די.בי מודה היום בחיוך, כי "סלקום נתנה למניית פרטנר מתנה יפה". ההנפקה של סלקום צפויה במהלך המחצית הראשונה של 2007. בינואר 2007 יתקיים הרוד שואו בארה"ב, וההנפקה צפויה להתבצע על סמך דוחות רבעון שלישי של 2006. גולדמן סאקס הוא שיוביל את ההנפקה של סלקום, לאחר שבשנה האחרונה הוא השקיע ישירות בסלקום כשרכש 5% ממניותיה.
סלקום מתכוונת להנפיק את מניותיה דווקא בבורסת ה- NYSE (בורסת ניו-יורק). ההנפקה צפויה להתבצע לפי שווי של כ- 1.7-1.6 מיליארד דולר, אחרי חלוקת הדיבידנד בהיקף של כ- 800 מיליון דולר. מי שחשב ששווי סלקום לצורך ההנפקה גבוה, בהשוואה למתחרה פרטנר, יכול ללמוד מכך כעת כי השוק מעדיף לעלות את תמחור פרטנר, ומאותת בחיוב לאנשי אי.די.בי, שהנפקת סלקום בשוויים האמורים עשויים להיקלט על ידו.
פרטנר, שיצאה להנפקה כבר ב- 1999, נסחרה בימי הבועה לפי שוויים גבוהים של 20-30 דולר למניה. אחרי התפוצצות הבועה היא ירדה משמעותית, וכעת היא רושמת ערכי שיא. פרטנר צמחה בשנים האחרונות בעשרות אחוזים, בעוד, שלשם השוואה, בזק רשמה מאז התפוצצות הבועה תשואה של כ- 6% בלבד ומתב נחתכה בחצי בשל קשיי הכבלים.
פרטנר צפויה ליהנות בתוצאות הרבעון השלישי של 2006 מהוצאות מימון נמוכות ומחיסכון בסבסוד מכשירים בשל תקופת המלחמה בצפון שהתבטאה בירידה ברכישת ציוד. זו הסיבה שההערכות הן כי פרטנר תוכל להציג הרבעון שורת רווח גבוהה משמעותית.
במבט ל- 2007 צפויה פרטנר, לדעת אנליסטים בשוק, להמשיך ולצמוח בעיקר לאור שיפור נוסף בהכנסות משירותי ערך מוסף ותוכן שיגדלו ככל שהחברה תגדיל את מספר מנויי הדור השלישי שלה, שנאמדים כיום במעט יותר מ- 200 אלף מנויים. כמו כן, על-פי הערכות, צפוי גל העלאות מחירים נוסף בענף, שיסייע לחברה להגדיל את ההכנסה הממוצעת ממנוי, זאת הודות לעקומת הביקוש הקשיחה לסלולר שמאפשרת לחברות לפצות את עצמן במהירות על אובדן הכנסות מההפחתה המדורגת של דמי הקישוריות. פרטנר נסחרת כיום במכפיל EBITDA לתוצאות 2006 של כ- 5.4.
עם זאת, במבט אל עבר 2008, קיימות לא מעט סכנות רגולטוריות בפני חברות הסלולר, שעשויות להידרש לפתוח את תשתיותיהן בפני מתחרים חדשים (MVNO), וכן לאור העובדה שמשרד התקשורת מקדם את הרגולציה בעניין כניסת רשת התקשורת האלחוטית בטכנולוגיית ה-WiMax, שעשויה אף היא לשמש איום על הכנסות חברות הסלולר. יישום תוכנית ניידות המספרים, במחצית השנייה של 2007, יגדיל אף היא את היקפי הנטישה בתחום הסלולר, ותחייב את החברות בהשקעות גבוהות בהרבה כדי לשמר לקוחות.