בדרך כלל שומר יצרן את החשיפות החשובות שלו לאחת מתערוכת הרכב המובילות - פריז, ז'נווה, פרנקפורט וכו'. הפעם בחרה פיאט שלא לעשות זאת, ותחת זאת תחשף הבראבו החדשה, מכונית סופר חשובה בעבור היצרן, ב-29/01 ברומא.
עד לחשיפה הרשמית משחרר היצרן מספר פרטים ותמונה המגרה את בלוטות הטעם, לפחות באשר למראה. אליבא דה פיאט פותחה המכונית החדשה בזמן שיא של 18 חודשים תוך קבלת סיוע מחברת שטייר האוסטרלית. למי שתוהה מדוע הזדרזה פיאט כל כך בפיתוחה של מכונית חדשה, די לו אם יבחן את "הצלחתה" של הסטילו בעולם. זו האחרונה כשלה כשלון חרוץ כמעט בכל שוק בו שווקה, ולכן מיהרו באיטליה, כחמש שנים אחרי השקתה של הסטילו, לחשוף את מחליפתה. בדרך גם זנחו האיטלקים, משיקולי תדמית כמובן, את השם סטילו וחזרו להשתמש בשם בראבו (הבראבו הוא השם בו קראו בפיאט לגרסת שלוש הדלתות של הבראבה). פרט נוסף המצביע גם הוא על החשיבות של המכונית היא העובדה כי בפיאט בחרו לחשוף, ביחד עם המכונית, גם לוגו חדש עם השראת רטרו.
מכיוון שהבסיס למכונית היא הסטילו תציעה הבראבו בסיס גלגלים זהה לסטילו - 260 ס"מ, אורך של 434 ס"מ, רוחב של 179 ס"מ וגובה של 149 ס"מ. את המכונית עתידים להניע מבחר מנועים, שטרם נחשף במלואו, הכולל מנוע טורבו-דיזל, 1.9 ליטרים בשתי גרסאות - 120 ו-150 כ"ס, שני מנועי T JET (סדרת מנועי הבנזין החדשה של פיאט עם הגדשת טורבו) בנפח 1.4 ליטרים והספקים של 120 ו-150 כ"ס ומנוע נטול הגדשה עם 90 כ"ס.
האם נראה אותה אצלנו? שאלה טובה. כזכור, הסטילו לא הגיעה ישראל בעיקר בשל העדרה של תיבת הילוכים אוטומטית. אז החדשות הרעות (ליבואן) הן שגם בבראבו אין כוונה, כרגע לפחות, לשדכה לתיבה אוטומטית. חיצי נחמה יכול היבואן למצוא בגרסה "הזוטרה" (1.4 ל' עם 90 כ"ס) העתידה להשתדך לתיבה רובוטית ולכן יתכן וזו הגרסה שתיובא. יחד עם זאת, בכוונת היבואן להביא לארץ, קרוב לוודאי משיקולי תדמית, את גרסת הבנזין החזקה (150 כ"ס). מתי? קרוב לוודאי שברבעון הראשון של 2007.