רבים הם החושקים ברכישתו של דגם ספורטיבי של מכונית, אבל מה לעשות ודגם כזה מתאפיין, בד"כ, גם במחיר יקר מהדגם "הרגיל". כך גם עם רנו והקליאו 3 החדש. החברה הפנתה את המכונית למספר קהלים והציעה להם מגוון דגמים - 1.2 ל', 1.6 ל' ו- 1.5 טורבו דיזל. מי שחיפש את הריגושים במכונית יכול לבחור בדגם הספורט עם מנוע שני הליטרים ו- 197 הסוסים. אבל, אליה וקוץ בה ויחד עם הריגושים מגיע גם המינוס בחשבון הבנק של הרוכש. לכן הצעירים שחיפשו את הספורטיביות נאלצו להסתפק בגרסת הבנזין החזקה עם 112 כ"ס ממנוע 1.6 ליטרים.
הדגם החדש בא לגשר בין שני הקצוות - הבנזין החזקה ודגם הספורט - במטרה להציע מכונית חזקה ובעלת ביצועים ויכולות, אבל עם תג מחיר המתאים יותר לצעירים. התשובה נמצאה בדמותה של הקליאו עם שידוך למנוע חדש בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 138 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, ובעתיד הקרוב גם תיבה אוטומטית. הדגם החדש יוצע ברמות הגימור דינאמיק אס או GT, הספורטיבית יותר בשל כיול המתלים שלה.
מנתוני החברה עולה, כי כוח הדגם החדש יאיץ ב- 8.5 ש' ל- 100 קמ"ש בדרך למהירות מרבית של 203 קמ"ש - נתונים הממקמים אותה בקו אחד עם מתחרות.
ואצלנו? לפני זמן קצר השיקה חברת קרסו את הקליאו 3, בדגמיה "הרגילים" וכעת היא מתמקדת בשיווקה. אבל, לא מן הנמנע כי שידוכה של הגרסה ספורטיבית לגיר אוטומטי יקסום ללקוח וליבואן, כך שאם יצליח היבואן לקבל מהיצרן תג מחיר טוב, יתכן ונראה את המכונית גם אצלנו.