94 אלף כניסות נרשמו במנוע החיפוש הפופולארי 'גוגל' במשך שישה שבועות במסגרת קמפיין האינטרנט שערך משרד התיירות. במהלך הקמפיין קושרו 35 אלף מילות חיפוש בנושאי חופשה בישראל ל"לינק ממומן" במנוע החיפוש גוגל, שהובילו לאתרים השיווקים של ישראל בבריטניה, בגרמניה ובארצות-הברית.
מהתונים עולה כי לאתר אינטרנט התיירותי התיירות
www.thinkisrael.com בבריטניה נרשמו 20,557 כניסות. לאתר
www.goisrael.com בארה"ב נרשמו 57,412 כניסות ולאתר
www.goisrael.de בגרמניה נרשמו 15,858 כניסות. עלות הקמפיין עמדה על 360 אלף שקל.
פילוח נתוני הגלישה הראה כי הנושאים העיקריים שעניינו את הגולשים הם חבילות תיור לישראל וטיסות, מלונות, אילת, אתרים נוצריים מובהקים, ואתרים יהודיים מובהקים. מתוך חמשת נושאים אלו, בגרמניה היה שיעור המתעניינים באתרים נוצריים הגבוה ביותר (45%). בבריטניה תחום העניין הכי פופולארי מבין חמשת הנושאים היה טיסות וחבילות (34%). ואילו בארצות-הברית התעניינו 72% באתרים יהודיים ונוצריים (36% לכל אחד).
פילוח הקמפיין העלה גם תוצאות יפות באשר ל"שיעור ההקלקה" (המצביע על כמות האנשים שקיבלו בחיפוש את הלינק הממומן ואכן לחצו עליו). בכל שלוש המדינות עמד שיעור ההקלקה על למעלה מהממוצע (העומד על 0.5 אחוז): בבריטניה עמד שיעור ההקלקה על 1.4 אחוז, ובגרמניה ובארצות-הברית הוא עמד על 0.6 אחוז.