באירוע השקת לקסוס בישראל אשר התקיים בסוף השבוע האחרון, נחשפה לראשונה ספינת הדגל של לקסוס, ה- LS 460 החדשה. במהלך האירוע הצליחו בלקסוס למכור את כל 22 המכוניות אשר הוקצו לישראל ע"י היצרן. באירוע אשר התקיים באולם התצוגה החדש, בהרצליה פיתוח, נכחו יותר מ- 1,000 לקוחות, מובילי דעה בתחומים שונים במשק ובחברה.
לדברי רן דנאי, מנכ"ל לקסוס, "ההזמנות ל- LS460 נפתחו לפני כשלושה שבועות וכמות כלי הרכב שהוקצתה לישראל היתה אמורה להימכר עד פתיחת שנת מודל 2008, בעוד כחצי שנה. מדובר בגל מכירות ראשון מוצלח ביותר, כאשר אנו צופים גל מכירות נוסף אשר יכפיל את מכירות דגם זה. אירוע השקה זה בא לאחר פעילות של 6 חודשים בהם בנינו את מערך המכירות והשיווק של לקסוס, ומהווה את ראשיתה של הפעילות השיווקית של לקסוס בישראל".
ה- LS460 החדשה מצויידת בתיבת הילוכים בעלת שמונה יחסי העברה ולהנעתה משמש מנוע V8 בנפח 4.6 ליטר עם הספק של 380 כ"ס ו- 51 קג"מ המאפשרים תאוצה של 5.4 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש.
כיאה לספינת הדגל של המותג מאובזרת ה- LS460 בשלל רב של פינוקים, חלקם כאופציה בתשלום, דוגמת מערכת מיזוג עם ארבעה אזורי אקלים, חיישני חום גוף במושבים, מסך שליטה "8 במערכות הרכב, מקרר קטן למשקאות, מערכת שמע מתקדמת עם 19 רמקולים מתוצרת מארק לווינסון (בעלות של כ- 23,000 ש"ח), סגירת דלתות חשמליות, מערכת הנעה ללא מפתח, מצלמת חניה אחורית ועוד טכנולוגיות מתקדמות. מחיר הבסיס של ה- LS460 הינו 750,000 ש"ח והוא מטפס כלפי מעלה, כתלות בתוספות בהן מבקש הלקוח לאבזר את רכבו.