חברת Callme פיתחה מוצר המאפשר לגולשים להתקשר ישירות למוקד שירות לקוחות, מהאתר אל קווי הטלפון הקיימים בחברה, ללא עלות מצידם של הגולשים. המוצר Callme אינו מצריך הורדת תוכנות, חיבור התקנים מיוחדים או שימוש בציוד היקפי נוסף ומספק פתרון נוח לרכישה ברשת.
מעל למחצית מהגולשים ברשת חוששים להקליד את מספר כרטיס האשראי שלהם לשם רכישה מקוונת וחלקם מעדיפים לוותר על הרכישה בשל הטרחה הנדרשת בהתקשרות לנציג השירות על-מנת לבצע רכישה טלפונית. כמות המוותרים אף גדלה כאשר מדובר באתר מחו"ל שעלות החיוג אליו יקרה למתקשר.
ע"י שימוש ב-Callme, יכול בעל האתר לאפשר ללקוחותיו לדבר עם נציג השירות ע"י אוזניות, מיקרופון וקליק על האייקון באתר. עבור הלקוח מדובר בעסקה משתלמת - הוא אינו נדרש להעביר כרטיס אשראי ברשת, אינו נדרש לקום מהמחשב או להוריד תוכנה והשיחה עם נציג השירות אינה עולה לו בטורח או בכסף. מבחינת החברה, אין צורך בהיערכות מיוחדת לאחר רכישת התוכנה, מכיוון שהשיחה מגיעה אל מוקד המכירות הטלפוני כמו שיחת טלפון רגילה לכל דבר, ואף אין לה עלות מיוחדת כפי שיש עם שיחות לקווי 1-800 למשל.
על-פי דברי Callme, חברות גדולות רבות כבר הביעו התעניינות במוצר שיוצר גשר בין מדינות, מתמודד עם הרתיעה מרכישה מקוונת ומחסל את פקטור החיוב לשיחה בינלאומית. קלות השימוש וההתקנה הופכים את Callme למוצר שיוצר סטנדרט חדש בטכנולוגית ה-VOIP - שיחה מהמחשב לטלפון באיכות מצוינת, בלי התקני עזר ומתאמים, ובלי צורך בהורדת תוכנות למיניהן.