שר התיירות, יצחק הרצוג, נפגש היום (12.12.06) עם סגן נשיא גוגל אירופה, ניקש ארורה (Nikesh Arora), המבקר בישראל. השניים סיכמו על המשך שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לגוגל - גם בשנת 2007.
הפגישה בין השניים נערכה על-רקע הצלחת קמפיין האינטרנט של משרד התיירות בגוגל, שהסתיים לפני שבועות ספורים. במהלך ששת השבועות שבהם נמשך הקמפיין זכו האתרים השיווקים של משרד התיירות בבריטניה, בארצות-הברית ובגרמניה לכ-94 אלף כניסות.
השר הרצוג: "משרד התיירות רואה בפרסום באינטרנט בכלל וב'גוגל' בפרט פוטנציאל עצום ואמצעי שיווק יעיל ואטרקטיבי. אני מצפה להמשך שיתוף פעולה פורה עם 'גוגל' גם במהלך שנת 2007, בדרך לשיווק ישראל כיעד תיירות מוביל בקרב רבבות גולשים ברחבי העולם".
במהלך הקמפיין, שהחל בראשית אוקטובר, קושרו למעלה מ-35,000 מילות חיפוש בנושא של חופשה בישראל ל"לינק ממומן", אשר מוביל לאתרי האינטרנט השיווקיים של משרד התיירות:
www.thinkisrael.com (בריטניה);
www.goisrael.com (ארה"ב);
www.goisrael.de (גרמניה). עלות הקמפיין עמדה על 360 אלף שקל. פילוח נתוני הגלישה הראה כי הנושאים העיקריים שעניינו את הגולשים הם חבילות תיור לישראל וטיסות, מלונות, אילת, אתרים נוצריים מובהקים ואתרים יהודיים מובהקים.
ארורה מנהל את כל הפעולות העסקיות מטעם "גוגל" באירופה ואחראי על 50 מדינות במרחב אירופה ובכלל זה ישראל. הוא יליד ניו-דלהי, וזהו ביקורו הראשון בישראל. מלבד המפגש עם הרצוג הוא ביקר גם במספר אתרי תיירות וביניהם מנהרות הכותל בירושלים. אתמול נפגש עם ראש הממשלה ונשא דברים בוועידת ישראל לעסקים. ארורה סיפר להרצוג על התרשמותו הרבה מישראל, ובמיוחד מהאתרים שבהם ביקר.