יבואני מכוניות סיאט יוצאים במיבצע פרסומי מיוחד, במהלכו יתבקשו מאזיני תוכנית רדיו לחשב כמה סוכריות אפשר להכניס לתוך מכונית, ובתמורה יוענקו פרסים.
חברת צ'מפיון מוטורס הינה יבואנית ומשווקת המכוניות הספרדיות מסוג סיאט בישראל. החברה יוצאת במבצע בשיתוף עם חברת המזון עלית ועם תחנת הרדיו – רדיו תל אביב.
המהלך השיווקי המשותף הינו ראשון מסוגו. ההשקעה הכספית בו מסתכמת בכ-100 אלף דולר. מבצע הפרסום יגובה על-ידי הגופים המשתתפים בפרסום עצמי, אשר יערך בשילוט חוצות ובצעדים מקבילים.
הפעילות המשותפת תערך תחת הכותרת "סוכריה של סיאט": במשך כחודש ימים יוצע למאזיני תוכנית הבוקר של שדר הרדיו טל ברמן בתדר 102 FM, לחשב כמה סוכריות מסוג 'מותר', ניתן להכניס למכונית מסוג סיאט איביזה.
המדייקים בניחוש יזכו בפרסים שונים, וביניהם תוגרל גם המכונית, שמחיריה נעים בין 70 אלף שקלים ועד כ-100 אלף שקלים.