אוכל כשר, כמו קניידלעך וגפילטע-פיש, עומד להיות פופולרי בקרוב לא רק בסרטיו של וודי אלן, כך מאמינים בחברת המזון הכשר מנישביץ' (Manischewitz), אשר משיקה קמפיין לאומי למזון המשווק בארצות הברית.
בחדשות פוקס דווח, כי בחברה אומרים כי האסוציאציות של הצרכנים למזון הכשר הן של ניקיון, טוהר, אוכל טוב יותר, ולכן צרכנים רבים מחפשים מזון כשר למרות שאינם שומרים על כשרות מטעמי דת. עם זאת בחברה לא מתיימרים למכור את המזון הכשר כמזון בריא יותר.
בחברה אומרים, כי צרכנים רבים שאינם אסיאתים אוכלים אוכל אסיאתי ולכן אין סיבה לכך שמי שאינו שומר על כשרות - לא יאכל אוכל כשר.
בפוקס דווח כי תעשיית המזון הכשר בארצות הברית מוערכת כיום ב-10 מיליארד בשנה, כשמדובר ב-86,000 מוצרים כשרים (לעומת 50,000 ב-1996) והיא צומחת בין 10% ו-15% בשנה. על-פי סקר שפורסם לאחרונה על-ידי Koshefest, נראה כי רק 21% מתוך 10.5 מיליון אמריקנים שקונים מזון כשר עושים זאת מסיבות דתיות.