מתחילת השנה ועד סוף אוגוסט 2002 עלו 85,936 מכוניות חדשות לכבישים, לעומת 105,825 מכוניות בתקופה המקבילה בשנת 2001.
נתון זה מבטא ירידה של כ-19% בחישוב שנתי, בעוד שבחישוב חודשי נמסרו באוגוסט החולף 9,982 מכוניות חדשות, משמע ירידה של יותר מ-3% לעומת החודש הקודם, ובהשוואה לאוגוסט בשנה שעברה שבו עלו לכבישים 14,381 מכוניות חדשות, מדובר בירידה של כ-30 אחוזים!
כך עולה מנתוני הרישוי אשר עובדו על-ידי איגוד יבואני הרכב.
בחודש אוגוסט השנה עלתה לראש טבלת המסירות חברת יוניון מוטורס, ייבואנית מכוניות טויוטה מיפן וטורקיה, אשר מסרה 1,650 מכוניות. המיקום הנדיר למדי לגבי טויוטה, ניזקף לזכות תחילת שיווק דגם הקורולה החדשה. מתחילת השנה מסרה טויוטה 8,675 מכוניות, מהן 1,491 מסחריות.
במקום השני בטבלת המסירות החודשי ניצבת דלק מוטורס אשר בחישוב מצטבר ממשיכה להוביל את הטבלה השנתית עם 10,391 מכוניות מאז ראשית השנה – נתון אשר לכשעצמו מבטא ירידה של קרוב ל-10% עבור מאזדה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
במקום השלישי בחישוב הכל שנתי נמצאת פיז'ו עם 7,863 מכוניות - כ-8% מהן מסחרית, ובמקום הרביעי גם חברה צרפתית – רנו, אשר מסרה 4,277 מכוניות, אלא שכמחציתן מסחריות.
במקום הרביעי פולקסווגן הגרמנית עם 6,033 מכוניות, ובמקום השישי סיטרואן, עם 5,541 מכוניות – מחציתן מסחריות. הברלנגו של סיטרואן תפס אם כן אצל חברת לובינסקי את מקומו של הפז'ו הזהה מדגם פרטנר.
פורד, גם היא של חברת דלק מוטורס, מסרה 4,293 מכוניות במקום השביעי, ואחריה פיאט האיטלקית עם 3,692 מכוניות.
יונדאי הדרום קוריאנית עם 3,465 מכוניות, ובמקום העשירי ניצבת מיצובישי עם 3,263 מכוניות. שתי אלה האחרונות מקבוצת כלמוביל, כאשר דווקא היפניות של מיצובישי יקרות יותר ואמורות להיות נפוצות פחות, אלא שהמסחריות (ובעיקר הטנדר מגנום) מהוות כמחצית המכירות ומצילות את הנתונים.
הונדה מסרה 3,240 מכוניות, סוזוקי 3,231, סובארו (אוי לאותה בושה) 2,557 מכוניות, איסוזו 2,082 (נתון יפה אם להתחשב בעובדה שמדובר בגי'פים יקרים יחסית בלבד) ואופל מסרה 1,898 מכוניות משפחתיות גרמניות מתוצרת קונצרן GM.
סקודה מסרה 1,739 מכוניות צ'כיות. בחודש אוגוסט מפגינה סקודה גידול של כ-63% במסירות, נתון המצטרף לעובדה שבחודשים יוני ויולי הציגה סקודה קצב גידול של כ-94%, בכל חודש, ובסיכום מחצית הראשונה של 2002, ניצבה סקודה בראש טבלת הגידול במסירות.