מטבחי סמל יוצאת בקמפיין פרסום ראשון, מאז העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הילה ושות' של שגיא קרפ, צביקה שיאון ויוסי דקל, לפני כחודש. הקמפיין יבוצע במסגרת הליך המיתוג מחדש (Re-Branding) של מטבחי סמל, תחת הסיסמא: "סמל סטטוס".
הקמפיין, שבו יושקעו כ-200 אלף דולר, יעלה ביום ראשון הקרוב למשך חודש ויכלול מודעות עיתונות ופרסום חוצות. הוא ינוהל על-ידי הארט דירקטור אורנה אוחיון, מנהל הקריאייטיב יוסי בנטוב והתקציבאית ענת חיננזון.
מטבחי סמל נמצאת בבעלות פרטית של ברטו מוהדב ומעסיקה 70 עובדים, במפעל ובסניפי הרשת ברחבי הארץ. החברה המייצרת מטבחים לשוק המקומי בהיקף של 70 מיליון שקל בשנה, חנכה לאחרונה מפעל חדש ביבנה בשטח של 4,000 מ"ר ובהשקעה של 5 מיליון דולר. לחברה 4 סניפים מכירה ברשל"צ, רמת-השרון, חיפה ובאר-שבע.