הלית ורן לדקני מתל אביב חגגו ירח דבש במלון "אונספיר" בטורקיה ויצאו במפח נפש. הזוג לדקני הזמין, בחודש אוקטובר אשתקד, מחברת קווי חופשה בע"מ, נופש לשישה ימים בטורקיה ונציגת החברה המליצה על מלון חדש, "אונספיר", בדרגת חמישה כוכבים. הנציגה הוסיפה שהמלון ממוקם 70 ק"מ משדה התעופה והוא מעיין קלאב שעושים בו 'כיף חיים'.
כשהזוג לדקני הגיע למלון חשכו עיניו. "הנסיעה למלון משדה התעופה לקחה יותר משעתיים והגענו ב-12 בלילה. החדר שקיבלנו היה בגודל של תא כלא עם מזרן שהקפיצים יוצאים ממנו. המזגן לא עבד ובחדר נדף סירחון, הטלוויזיה היתה בגודל 12 אינץ' ללא ערוץ אנגלי. התאכזבנו ברמות שלא ניתן לתאר והיינו מזועזעים".
הזוג תבע בחודש ינואר את חברת הנסיעות קווי חופשה בע"מ מתל אביב בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר בסכום של 1,726 שקל. לדבריו, כעבור יומיים נשבר ועבר למלון אחר, "לארה ביץ'" תמורתו הוסיף 275 אירו. "נדהמנו לגלות את ההבדל העצום בין שני המלונות ואת פירוש המילה חמישה כוכבים".
הזוג התרעם שנציגת החברה המליצה על מלון "אונספיר" כשלא היה לה מושג לאן היא שולחת אותם ואם ידעה הרי ששיקרה במצח נחושה וזה לא פחות חמור. "מלון "אונספיר" הוצג, באופן שקרי, כבעל חמישה כוכבים מבלי שהחברה שלחה נציג לבדוק אם המלון עומד בסטנדרטים. החברה הסתמכה על שדרוג שניתן על-ידי רשות התיירות בטורקיה".
הזוג הוסיף שצ'יק אאוט בשעה 12:00 לא התאים לו מאחר שהטיסה חזרה ארצה נקבעה לשעה 02:45 והאיסוף לשדה התעופה בשעה 23:00. "אם פרטים חשובים אלה היו נמסרים מבעוד מועד היינו בוחרים לטוס בצהריים. מה היינו אמורים לעשות בשעות ההמתנה ללא חדר במלון? למה אף אחד לא טרח לציין עובדה זו?
חברת הנסיעות קווי חופשה השיבה שלמלון "אונספיר" חמישה כוכבים וככזה הוא נמכר. לדבריה, חלוקת החדרים היא עניינו של המלון ונעשית בהתאם לתפוסה והזוג לדקני קיבל חדר סטנדרטי. על-פי בקשתו הועבר, כעבור יומיים, למלון "לארה ביץ' ונאמר לו שהדבר כרוך בתשלום. החברה הוסיפה שכניסה לבתי מלון בכל העולם היא בשעה 14:00 ועזיבה בשעה 12:00, בלי קשר למועד הטיסה. "אם אורחים מבקשים לשהות בחדר מעבר לכך ההסדר הוא בין המלון והאורח בתשלום".
בית המשפט ידון בתיק בחודש הבא.