היפנים בוחרים בבריאות גם במשקאות תוססים: סוכנות הידיעות AP מדווחת על הפצה של משקה פפסי חדש בטעם מלפפון אשר נחטף מהמדפים.
המשקה הקל Pepsi Ice Cucumber שהגיע לחנויות ביפן השבוע (12.6.07) למעשה אינו מכיל מלפפונים אלא טעם מלאכותי של הירק, כפי שאומרת דוברת החברה המפיצה את המשקה ביפן: "הטעם המרענן של מלפפון טרי".
הסודה, בצבע מנטה, מוצעת למכירה רק לתקופת הקיץ ורק ביפן. לדברי איה טקמוטו, הדוברת, המכירות הראשונות נמרצות ועל-פי הצפי יימכרו 200,000 ארגזים בשלושת החודשים הבאים.
פפסי מתחרה במובילה, קוקה קולה, עם כ-15% משוק הקולה היפני, ומתמודדת עם תחרות גם מצד משקאות קלים לא-תוססים כגון תה ירוק וקפה - הפופולריים מאוד ביפן.