חברת קוקה קולה הודיעה (ג', 26.6.07), כי לאחר 14 שנה היא משיקה בקבוק חדשני, במסגרתו היא תעלה בקמפיין ב-5 מיליון שקלים.
מדובר בהשקת בקבוק חצי-ליטר, המחליף את בקבוקי חצי הליטר הקיימים של קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה לימון. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום דחף 1, והוא יכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות עיתונות, וקמפיין אינטרנט, באמצעות חברת אידיאולוג'יק.
סרטון הפרסומת מתמקד בהעצמת הבקבוק החדש ולקחו בו חלק רוכבי אופניים וסקטבורדים, בהם אלוף ישראל.
גלי טאוב שריג, מנהלת פיתוח מוצרים באגף השיווק של קוקה-קולה: "הבקבוק החדש הינו תוצר של שילוב כוחות עיצובי והנדסי, המעניק תשומת לב אמיתית לנוחות אזור האחיזה. הבקבוק מדגיש את לוגו קוקה-קולה, משלב אלמנטים המזוהים עם המותג כגון ה"גל" המוכר, ומותאם לצרכנים הנמצאים בתנועה".