חברה גדולה ליצור תה, תהתלי (Tetley) בע"מ, מגבירה את שווק התה, על-ידי שכנוע כי שתיית תה טובה ללב, ועשויה לעזור לחיות זמן רב יותר.
סוכנות הפרסום סטדנדרט (ASA), טענה כי לא קיימים מספיק מחקרים מדעיים המוכיחים את מסע השכנוע של חברת התה - 'תהתלי'. טענה זו גובתה גם על-ידי הוועדה האחראית בתחום המזון.
הוועדה ציינה בעיקר שתי פרסומות של חברת תהתלי, לפיהן: כותרת של החברה, כאשר מתחתיה עוצבה תמונה של לב. והשניה נכתב בה: "קדימה, תחיה הרבה". על-פי הטקסט התה מסייע לבריאות הלב.