ענף שילוט החוצות בצרות. כך עולה משיחות שקיימנו עם בכירים בענף בימים האחרונים. לעובדה זו ניתנה גושפנקה נוספת הבוקר, עם פתיחתה של תערוכת אינטרמדיה השנתית, במרכז הירידים של גני התערוכה.
כבר ממבט ראשון, אפשר היה לגלות, כי השנה היקפה של התערוכה הינו כמחצית מההיקף שלה בשנה עברה.
מארגני התערוכה, חברת מנג'-הפקות, הצליחו "לגרור" מספר קטן מאוד של מציגים, ולמלא רק את החלק התחתון (שצמוד ללובי הכניסה) בביתן 32. אך חמור הרבה יותר היה לגלות, כי רוב הקבוצות החזקות בתחום שילוט החוצות בישראל, הדירו רגליהן, ממה שנחשב ב-5 השנים האחרונות, לאירוע המרכזי בתחום.
בין הנעדרות הבולטות היו החברות מקסימדיה, תלרוף, פוסטר מדיה וחברת שלטי הענק - ברעם.
מבחינת המציגים שכן הגיעו השנה לתערוכה, ניתן אולי ללמוד משהו על היקפי הפרסום בשוק השלטים. דווקא חברות קטנות יחסית, בחרו להופיע בתערוכה, ומשיחות עם מציגים למדנו, כי השלטים הקטנים - הדורשים היקפי השקעה מינימאליים, זוכים להתעניינות רבה של מפרסמים.
בין החברות בתחום זה בלטו בתערוכה שלושה ביתנים, של CTV והדיה, המציעות מסכי פרסום להצבה בתוך חנויות ורשתות שיווק ושל טקסי, המציעה פרומטים שונים של פרסום על גבי מוניות. בכירים בענף אמרו לנו היום שלא לייחוס, כי לדעתם, בסיכום השנה הנוכחית, קטן היקף הפעילות בתחום שילוט החוצות ביותר מ-30%, לעומת שנת 2001. עוד אמרו אותם בכירים, כי המפרסמים מחפשים גימיקים זולים והיצע משמעותי של כאלה הקיים כיום בשוק, מאפשר להם לוותר על הפרסום בשליטי חוצות, שהפך בעיני רבים ממנהלי השיווק למותרות.
עם זאת, אומרים אותם בכירים, כי היקף הפרסום השילוט החוצות הושעה מאוד גם ממה שקרה השנה בתחום הפרסום בטלוויזיה, בו צנחו המחירים, לאור ירידה בפעילות העסקית במשק מחד, וכניסתו של ערוץ 10 לשוק, מאידך. אלה הביאו להוזלות משמעותיות במחירי השלטים ובעיקר הפכו את חבילות השלטים הגדולות (בפריסה ארצית) לאטרקטיביות יותר.
אינטרמדיה המתקיימת כאמור, במרכז הירידים של גני התערוכה, תמשך היום ומחר (יום ה') עד לשעה 22:00.