אחד הדברים הכי מעצבנים זה להמתין לטכנאי. במדינת ישראל נהוגה שיטה קלוקלת שטכנאי אומר שיגיע בין שעה כזו לאחרת ולא טורח להגיע. תקנות הגנת הצרכן בתחום אחריות ושירות לאחר מכירה קובעות סטנדרטים סבירים לעניין השירות לאחר מכירה, בין היתר - זמן המתנה לטכנאי שלא יעלה על שעתיים.
במקרה של איחור, יש להודיע על כך לצרכן ולתאם עמו מועד חדש לתיקון. איחור של טכנאי למעלה מפעמיים רצופות יחשב הפרת התקנות.
יצחק מסדה תבע את הוט - מערכות תקשורת בכבלים בע"מ, בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון וביקש פיצוי בגין אי התייצבות טכנאי לביקור בביתו על אף תיאום מוקדם. בפסק הדין חויבה הוט לשלם לו 400 שקל פיצוי.
השופטת שלומית יעקוקביץ פסקה בתיק על דרך הפשרה לאחר שהצדדים הסמיכו אותה לכך בהתאם לסעיף 79א' לחוק בתי המשפט. בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים נקבע: "לאחר שנתתי דעתי לנטען בכתבי הטענות ולנספחיהם, הנני מחייבת את הנתבעת לשלם לתובע פיצוי בסך 400 שקל הכולל הוצאות משפט, זאת בתוך 30 יום, שאם לא כן ישא הסכום הפרשי הצמדה וריבית כחוק ממועד מתן פסק הדין ועד התשלום המלא בפועל".