שטראוס מזון טרי, שבבעלות משפחת שטראוס, החליטה לאחד כוחות במערך יחסי הציבור ובחרה במשרד היח"צ וובר-שנדוויק/רימון-כהן, לנהל את תקציב יחסי הציבור של המחלבה, חטיבת הסלטים ויוטבתה - החל משנת 2003. עד כה חולק התקציב בין משרדי יחסי הציבור רני רהב, יפה אפרתי ונאווה פיליזר.
תקציב היח"צ של קבוצת שטראוס עלית ימשיך להיות מטופל על-ידי רהב. כחלק מהתוכנית האסטרטגית לתמוך במותג הבית "שטראוס", התקבלה בחברה ההחלטה לאחד את מערך הדוברות למשרד אחד, שיפעל בתיאום עם דובר קבוצת שטראוס עלית, רני רהב.
לפני מספר חודשים החלה שטראוס בתהליך המיתוג של החברה, עם חברת המותגים "סיגלגייל", כחלק מתהליך זה מוגדרת מחדש התקשורת השיווקית של החברה שתתורגם גם לתחום הדוברות ויחסי הציבור.
קובי לוי, מנכ"ל שטראוס מזון טרי מסר: "לאחר שנים רבות של עבודה פוריה ומשותפת עם שלושת המשרדים החלטנו לרכז את נושא יחסי הציבור תחת גורם אחד שיסנכרן וינהל את כל הפעילות התקשורתית של שטראוס מזון טרי, ויפעל בהלימה מלאה עם החזון והערכים של המותג".