שיתוף פעולה ראשוני וייחודי מסוגו נחתם בין השבועון החרדי "בקהילה" לבין היחידה החרדית במשרד הפרסום "מקאן אריקסון", לפיו המוסף החגיגי היוצא לאור לקראת סוכות יהיה סגור למפרסמים שאינם לקוחות המחלקה. בהסכם התחייבה המחלקה החרדית לכסות את מלוא כמות המודעות שהוקצו לצורך מוסף זה.
המוסף, "ציון דרך", מוקדש ל-60 שנה להקמת המדינה (תש"ח-תשס"ח), והוא סוקר את "המדינה והחרדים" משלל הבטים. הוא מכיל מגוון כתבות הסוקרות את הנושא מכל זוויותיו, ראיונות עם אישים חרדים מכל חוגי הקשת, כתבות פרופיל על "ששת החרדים ששינו את המדינה", טורים אישיים מאישים בולטים, נתונים ותחזיות.
בין הלקוחות שמשתתפים במוסף נמנים: סלקום, לאומי, טבעול, טמבור, קבוצת יבואני הרכב מאיר (יגואר, וולוו והונדה), טמפו, יורוקום, קידישיק, מאורות הדף היומי, מיני ישראל ועוד.
השבועון "בקהילה" מפרסם כי הוא זוכה לחשיפה של 17 אלף עותקים במגזר החרדי, וכי על-פי סקרים שנערכו באחרונה על-ידי מכוני מחקר שונים, עולה כי הנאמנות והאהדה של קוראי "בקהילה" גבוהים מאוד ביחס לעיתונים האחרים במגזר. על-פי סקר TGI שנערך במחצית ראשונה של 2007 עלה העיתון ב-6.5% בחשיפה ביחס למחצית השנייה של 2006.
לדברי איתן דובקין, מנכ"ל היחידה החרדית במקאן אריקסון, מדובר בשיתוף פעולה ראשוני מסוגו שטרם נעשה במדיה החרדית. בשנים האחרונות, עם התמקצעותה של העיתונות החרדית, הנושאים של המוספים החגיגיים שיוצאים לאור על-ידי השבועונים החרדיים לקראת החגים, הפכו לשיחת היום במגזר. "בראייתנו המקצועית ראינו לנכון לחשוף את לקוחותינו לקהל היעד במוסף נחשק זה ולסגור את כל מלאי המודעות שהוקצו במוסף לטובת העניין", ציין דובקין.