תחרות מלך הג'ינגל של שפ"מ, לעידוד המצויינות ביצירת זמרירים (תשדירי פרסומת) המשודרים בתחנות הרדיו של קול ישראל, תיערך בחודש דצמבר ותכלול את התשדירים החדשים שיעלו לאוויר בין 15.9.07 ל-30.11.07.
לראשונה במהלך עשר שנות קיום התחרות, משנה שפ"מ את מתכונת הזכייה, ומעניקה מגוון חופשות זוגיות לכל הזוכים בשלושת המקומות הראשונים.
משרדי הפרסום שישחיזו עפרונות ויעלו קמפיינים ברשתות הרדיו של קול ישראל - ב' ו-ג', עד סוף חודש נובמבר, יגדילו את סיכוייהם לזכות בפרסים היוקרתיים שמציעה התחרות: חופשות זוגיות לכל צוות המשרד - תקציבאי, קופי, מדיה ומפרסם, ליעדים אטרקטיביים בארץ ובחו"ל: במקום הראשון - חופשה חלומית באחד האיים בחו"ל, במקום השני - חופשה מלכותית בטורקיה, ובמקום השלישי - חופשה במלון יוקרתי בארץ.
גם מתכונת הבחירה והשיפוט שונתה, והתחרות תיערך הפעם בשני שלבים, כשלראשונה מוזמנים משרדי הפרסום, המפרסמים והציבור הרחב להשתתף פעיל, לבחור ולהשפיע.
בשלב חצי הגמר ידרגו סטודנטים מה"בצפר" של חברות הפרסום את התשדירים הטובים ביותר שישודרו מאמצע חודש ספטמבר עד סוף חודש נובמבר ברשתות הארציות של קול ישראל בעברית.
בשלב הגמר יכתירו בכירי ענף הפרסום את התשדירים הנבחרים, והחלטתם תשוקלל באופן שווה עם תוצאות ההצבעה הפתוחה באינטרנט של משרדי הפרסום, המפרסמים והקהל הרחב, שתתבצע באתר האינטרנט של שפ"מ.
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי "ההחלטה לרענן ולגוון את מתכונת התחרות נועדה להגדיל את המעורבות של כל מי שיש לו זיקה ועניין בקריאייטיב בכלל וברדיו בפרט. בדרך זו נוכל להעלות את המודעות לאיכות התשדירים ולהשפעתה הישירה על אפקטיביות הפרסום ברדיו".
שפ"מ מדיה 2003 הינה חברת הזיכיון הבלעדית לשיווק ומכירת זמן אויר ברשתות קול ישראל.