|
קמיניץ: הניידות - הזדמנות מבחינתנו להגדיל האחיזה בתחום הטלפון
|
|
|
|
|
הרווח הנקי של חברת הוט ברבעון השלישי של 2007 הסתכם בכ-7 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-59 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
החברה הציגה היום (ה', 22.11.07) את הנתונים הכספיים של תשעת החודשים הראשונים של השנה, מהם עולה כי רשמה רווח נקי של כ-42 מיליון שקל - לעומת הפסד של כ-255 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הוט מדווחות כי הכנסות החברה מתחילת השנה הסתכמו ב-1.94 מיליארד שקל, לעומת כ-1.77 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של 10%). הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2007 הסתכמו ב-667 מיליון שקל, בהשוואה ל-594 מיליון שקל (גידול של 12%). הגידול בהכנסות מוסבר בעלייה במספר המנויים נטו בכל מגזרי הפעילות של החברה.
כ-35,000 בתי אב הצטרפו לשירותי הטלפון שמציעה הוט תוך תחרות בבזק ברבעון האחרון. החברה גם טוענת, כי היא "מממשיכה לגייס יותר מנויי אינטרנט מגודלה בשוק - ויותר מהמתחרה בזק". לדבריה הרבעון השלישי כלל גיוס מנויי טלוויזיה פי 2 ויותר מהמתחרה, וכי היא סיימה את היערכותה לניידות המספרים ומצפה לגידול במנויי הטלפון.
מנכ"ל הוט, דוד קמיניץ, אומר כי "התוצאות הטובות ברבעון השלישי כמו בשני הרבעונים שקדמו לו, משקפות את המשך ההובלה שלנו בכל תחומי הפעילות. עתה, ערב ניידות המספרים, ובהמשך לתנופת הפעילות בה נמצאת החברה, אנו מאמינים כי זו תהיה הזדמנות יוצאת דופן עבורנו להגדלת הפעילות במגזר זה".
הוט אומרת כי היא ביצעה התייעלות, הפחתת עלויות התוכן הזר והשקעה בתוכן ישראלי המותאם לדבריה להעדפות הצרכן הישראלי. זאת לצד העלאת מהירות האינטרנט בישראל ל-7 מגה. "תוצאות מהלכים אלה ניכרות בשטח", טוענת החברה, "והוט ממשיכה לגייס יותר לקוחות ממתחרותיה ב-3 תחומי הליבה זה רבעון שני ברציפות: טלוויזיה (934,000 מנויים), אינטרנט (590,000 מנויים), וטלפון קווי (288,000 קווים).