|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

סיני: לא עוזב כי יש לנו סיכוי טוב לעלות למונדיאל

עוזר המאמן התייחס להגרלת מוקדמות המונדיאל: "לא מזלזלים בשוייץ וביוון" אבי לוזון: "צריכים להיות במונדיאל" דרור קשטן: "הגרלה סבירה"
26/11/2007  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: ONE  |  sport5.co.il  |  תגובות
דרור קשטן ומשה סיני [צילום: ONE]

נבחרת ישראל גילתה הערב (ראשון) את זהות הנבחרות איתן תתמודד על העלייה לגביע העולם, שייערך בדרום אפריקה ב-2010.

הכחולים לבנים זכו להגרלה נוחה יחסית. כאמור, ישראל דורגה בדרג השני וההגרלה סידרה לה מפגשים עם אלופת אירופה, יוון, שוייץ, לטביה, לוקסמבורג ומולדובה.

עוזר מאמן הנבחרת, משה סיני, התייחס בספורט 99 בשיתוף ONE לההגרלה ולבית בו תשחק ישראל במוקדמות המונדיאל.

"אנחנו שואפים להיות במונדיאל והסיומת בקמפיין הנוכחי הותירה טעם טוב". הגיב סיני על ההגרלה של הנבחרת והוסיף: "אנחנו נעשה את המקסימום, יש לנו קהל טוב ואם נעשה הכנה טובה, אז אנחנו יכולים לעשות את זה".

נבחרת ישראל שדורגה ע"י פיפ"א בקבוצת הדירוג השניה, יוצגה ע"י יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה, מאמן הנבחרת דרור קשטן ומוטל'ה שפיגלר בהגרלה שנערכה במרכז הכנסים הבינ"ל בדרבן, דרום אפריקה.

בפגישה שנערכה מיד עם סיום ההגרלה, הוסכם כי ישראל תארח את שיבוץ סדר המשחקים ב-8 בינואר בת"א. מאמן הנבחרת דרור קשטן, אמר: "ההגרלה סבירה. היה הרבה יותר קשה לקבל את גרמניה, איטליה, פורטוגל, ספרד או צרפת מהדרג הראשון. למעט יוון, התמודדנו עם כל הנבחרות בבית ונשמח לארח ולהתארח אצל אלופת אירופה".

"להיות במונדיאל אחרי 40 שנות מדבר"

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, הצליח כאמור לפעול במהירות, אסף סביבו את נציגי היריבות של ישראל ו"סידר" כי שיבוץ המשחקים ייערך בארץ. לוזון אמר לאחר ההגרלה:"כולי תקווה ותפילה שההגרלה הזו תביא אותנו למונדיאל אחרי 40 שנות מדבר".

"זה בית נוח ואנחנו נהיה גורם משמעותי בבית הזה", המשיך ואמר משה סיני. "יוון היא אלופת אירופה ואנחנו לא נזלזל בה ולא בשוויץ, נעשה את המקסימום על מנת לעלות. זה בית מאוד נוח וכזה שאנחנו צריכים להיות גורם מאוד משמעותי בו.

"אני רוצה להתייחס ברצינות לנבחרות האלו, גם יוון שזכתה באליפות אירופה שמתקדמת בצורה משמעותית, שוויץ שהשתתפה בגביע עולמי ואליפות אירופה. אני לא יכול לזלזל אבל זה לא הבית הכי קשה. נעשה את המקסימום.

סיני: "נשתף גם ותיקים בקמפיין הבא"

סיני סיכם את הקמפיין של הנבחרת במוקדמות היורו, עם מבט לעתיד: "המשחק באנגליה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו וגרם לנו לעוגמת נפש. מדברים על צעירים, אבל אנחנו צריכים גם שחקנים ותיקים לקמפיין הבא".

"אף פעם לא הצהרנו שיהיו רק צעירים בנבחרת. יש לנו את הפריבילגיה להשתמש בשחקנים הטובים ביותר בארץ ולכן צריך ליצור בסיס מצויין עם 3 שחקנים ותיקים עם ניסיון ובטח עם שחקנים צעירים שרוצים להתקדם. זה הוכח במשחקים האחרונים. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות של אנגליה, שכשלה במחזורים האחרונים".

"אף נבחרת בקמפיינים הראשונים לא היתה מרחק נקודה מעליה, אנחנו עשינו משהו. לא עלינו, אבל זה לא כישלון. אנחנו בתוך הקמפיין היינו גורם משמעותית בבית, הנקודות וההערכה שאנחנו מקבלים מראים על זה. אנחנו מקום 18 באירופה, 26 בעולם".

סיני: "לא הוגן להגיד שהמשחק מול רוסיה היה בגרבג'"

על צימצום הפערים משאר הנבחרות באירופה אמר סיני: "רואים את היחס באירופה לנבחרת ישראל, מאוד מעריכים אותנו שם. אני חושב שאנחנו מספיק טובים. לא עלינו, היינו גורם משמעותי ועשינו את הדברים בצורה טובה אבל לא מספיק".

סיני התייחס גם לביקורת אחרי המשחק המביש מול אנגליה: "קיבלנו ביקורת בצדק. היא היתה לגיטימית ונכונה, לא היינו במשחק הזה. אני לא זוכר אותי כשחקן ומאמן מרגיש לא נוח במשחק. זה קורה ברמות האלה. יש הרבה אנשים שרוצים להחליף אותנו וזה לגיטימי ויש ראשי התאחדות שיחליטו על זה, אבל שאנחנו משחקים מול רוסיה, להגיד שהיא נבחרת בינונית והניצחון שלנו בגארבג' טיים זה לא הוגן".

על השאלה האם מגיעה קדנציה נוספת לצוות הנוכחי אמר סיני: "אם רוצים לעשות משהו לאורך זמן ודבר שיהיה משמעותי לעתיד, צריך לתת זמן".

סיני: "כעסתי על פיני בלילי"

סיני התייחס גם לסכסוף המתוקשר עם פיני בלילי: "אני לא רואה את זה כסכסוך, לא יכול להיות דבר כזה בין מאמן לשחקן, אנחנו לא חברים. כעסתי עליו כי אני חושב ששחקן צריך לעשות את המקסימום על המגרש, במקרה שאני הערתי והערתי את זה במשחקים קודמים בדרכים אלו או אחרות, הרגשתי שזה לא מספיק, גם הוא יודע את זה".

על שיתופו של שחקנה הצעיר והמוכשר של בני סכנין, מאור בוזגלו, אמר סיני: "הוא צריך לדעת לקבל את הדברים בפרופורציה. הוא צריך לדעת לא לנוח על זרי הדפנה. תמיר כהן הוכיח שהוא מקצוען בקמפיין האחרון".

עוזר המאמן הנבחרת הגן על ההחלטה לספסל את עומר גולן במשחק מול מקדוניה: "יש מקרים שעומר גולן שיחק. אנחנו גרמנו לו להיות טוב, הוא שיחק וקיבל קרדיט כי חשבנו שהוא ראוי. אני חושב שפוגעים בשחקן, הוא צריך לשחק בזכותו. כל אמירה זו או אחרת פוגעת בו".

לסיום התייחס סיני לפציעה של יוסי בניון לפני המשחק מול רוסיה: "יוסי צריך להתייחס רק למאמני הנבחרת. אני לא הראשון והאחרון שאגיד שהוא שחקן מעולה ואדם נפלא. הוא אחד השחקנים הגדולים שהיו פה. הוא לא בחר להיפצע. מי שמספיק גבר לומר את הדברים בשמו ובצורה טובה - שיצא להגיד אותם. מי שמדבר בעילום שם הוא לא מספיק גבר".

בניון: "קיבלנו הגרלה קלה יחסית"

יוסי בניון, קשר הנבחרת ושחקנה של ליברפול, אופטימי לקראת מוקדמות המונדיאל: "אני חושב שזו הגרלה יחסית נוחה, יכולנו לקבל בית הרבה יותר קשה. יש לנו הזדמנות מצויינת לסיים באחד משני המקומות הראשונים כי זה בית יחסית סביר עבורנו".

על היריבות, אמר בניון: "שוייץ ויוון הן שתי נבחרות חזקות מאוד אז אסור לצאת מפרופורציות. המטרה המוצהרת שלנו בקמפיין הזה היא להגיע למונדיאל, נקווה שנעשה את זה".

חלוץ הנבחרת ושחקנה של ק.פ.ר, בן סהר, אמר לאחר ההגרלה: "ראיתי את ההגרלה והכי חשוב מבחינתנו עכשיו זה לא לדבר יותר מידי על הבית הזה אלא לעשות ולהוכיח את עצמנו על המגרש, זה הכי חשוב".

"כולם יגידו עכשיו שקיבלנו נבחרות לא חזקות", הוסיף סהר, "אבל כל מי שאיתנו בבית, היא נבחרת מנוסה וטובה. יש לנו סיכוי לעלות מהבית הזה, צריכים לבוא ולעשות את זה בלי לדבר".

רוברטו קולאוטי, שהיה הכובש המצטיין של הנבחרת במוקדמות היורו האחרון, שהסתיים בשבוע שעבר, מביט לעבר תחילת הקמפיין הבא: "זה לא חשוב מי איתנו בבית, אנחנו צריכים לחשוב שלא יהיה לנו פשוט, צריך לקחת הכי הרבה נקודות שאפשר".

החלוץ שמשחק בליגה השניה בגרמניה הסביר: "מי שחושב שיהיה קל - טועה. יוון נבחרת חזקה, לשוייץ יש הרבה שחקנים בכל הליגות באירופה. נכון שיכולנו לקבל הגרלה קשה יותר אבל צריך להתאמץ מול כל נבחרת שנשחק

בוזגלו: "צריכים להיות מציאותיים"

"אנחנו צריכים להתרכז בנבחרת שלנו ופחות בנבחרות האחרות", אמר מאור בוזגלו, ששיחק בשורות הנבחרת בשני המשחקים האחרונים, "אומנם כולם מצפים שנשעה את הצעד הזה ונגיע למונדיאל, אבל אנשים שוכחים שצריך להיות מציאותיים. זה יהיה תהליך ארוך מאוד.

"יש שחקנים מצויינים בארץ ואפשר לבנות נבחרת טובה שתרוץ קדימה. דיברו על דם חדש, נראה איך זה יתחבר - אני מאמין גדול שאפשר לעשות את זה. יש לנו צוות מקצועי מצויין, דרור קשטן ומשה סיני, עושים עבודה טובה בנבחרת יחד עם שאר האנשים שם. אנחנו והם ניתן הכל כדי להצליח במשימה".

הבלם דקל קינן, טוען שהנבחרת תצטרך לנצח את כל משחקי הבית: "אסור לשכוח שיוון היתה אלופת אירופה ושוייץ הגיעה לרבע גמר המונדיאל האחרון. הפערים בכדורגל האירופאי הצטמצמו. לא יהיו לנו חיים קלים אבל אני מאמין שאת כל המשחקים שיתקיימו בר"ג נוכל לעבור. נצטרך לנצח את כל המשחקים בבית. יכולנו לקבל הגרלה קשה יותר, אני באופן אישי מרגיש טוב בנבחרת. אנחנו נמצאים בתחילתו של תהליך ומאמינים שנצליח".

כובש שער הניצחון על מקדוניה, אליניב ברדה, חושב כי העלייה אפשרית: "קיבלנו נבחרות שהן פלוס מינוס ברמה שלנו, אולי מלבד נבחרת יוון שהיא חזקה מאוד. כל נקודה תהיה חשובה עבורנו, זה אפשרי לעשות את זה".

בירם כיאל: "אלו נבחרות קשות מאוד"

למגן הנבחרת, אייל משומר, לא היו שום תלונות על ההגרלה: "אני חושב שזו הגרלה מצוינת עבורנו, קבוצות די נוחות. זה מאוד יכול לעזור לנו להמשך. ברגע שקיבלנו את הנבחרת האלו אז ההגרלה די נוחה".

קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, טוען שלא צריך לזלזל בנבחרות שהוגרלנו מולן: "אני מקווה מאוד שנוכל לעשות הפעם את העבודה ולהעפיל למונדיאל. אלו נבחרות קשות מאוד. אני לא מזלזל באף נבחרת. אני מקווה להיות חלק מזה. הרבה זמן לא העפלנו למונדיאל".

גם שלומי ארבייטמן חושב שישראל קיבלה הגרלה נוחה: "אני מקווה מאוד להיות חלק מהקמפיין הבא. אני מאמין שאפשר להעפיל למונדיאל. זו הגרלה די נוחה".

תאריך:  26/11/2007   |   עודכן:  26/11/2007
ONE
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיני: לא עוזב כי יש לנו סיכוי טוב לעלות למונדיאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עירנותם של לוחמי מג"ב המוצבים בעמדה בחברון מנעה הבוקר (יום ב', 26.11.07) פיגוע. נער פלשתיני בן 15 תושב הכפר דורה נעצר על-ידי שוטרי מג"ב כשברשותו סכין גדולה. איש לא נפגע.
26/11/2007  |  איציק וולף  |   חדשות
היום לפני 4 שנים, ב-26 בנובמבר שנת 2003, טס הקונקורד את טיסתו האחרונה.
26/11/2007  |  יפעת גדות  |   חדשות
נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, אמר (א') כי ועידת אנאפוליס לא תישא תוצאות עבור הפלשתינים אלא רק תקדם את התמיכה במשטר הציוני.
26/11/2007  |  הדר פרבר  |   חדשות
נעלי ספורט מותאמות הן חלק חשוב בכל אימון גופני. אך מציאת הנעלים המתאימות יכולה להיות עניין לא פשוט.
26/11/2007  |  יפעת גדות  |   חדשות
נסללה הדרך למתן היתר מרשות החברות הממשלתיות לרכישת השליטה בחברת בתי הזיקוק בחיפה. מאז הופרטה בז"ן בפברואר, מנסות חברת PCH שבבעלות פטרוכימיים (4.61%, 4013.0) (80.1%) וחברת גלנקור השווייצית (19.9%) לקבל היתר לרכישת השליטה בבתי הזיקוק. אלא שההיתר התעכב, בשל בדיקות שערכה רשות החברות הממשלתיות בנודע לאחת השותפות המרכזיות - חברת גלנקור. זו האחרונה נפסלה עתה על-ידי השב"כ לרכוש אחזקות בחברות אנרגיה גדולות בישראל, בשל השקעותיה בתאגידים במדינות ערב.
26/11/2007  |  נתן שבע  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il