ממדגם שנערך בקרב למעלה מ-30 רשתות אופנה בישראל עולה כי ימי הגשם האחרונים העלו בכ-43% את המכירות ברשתות האופנה ובקניונים.
בשבועיים הראשונים של חודש נובמבר, עד לתחילת הגשם, ממוצע המכירות עמד על כ-66 שקלים ליום למ"ר ואילו בשלושת ימי הגשם האחרונים ממוצע המכירות עלה ל-98 שקלים ליום למ"ר.
על-פי המדם, שנערך בחסות ריס, עולה כי בשלושת ימי החורף האחרונים עלה היקף המכירות בחנויות האופנה בצורה משמעותית. כמו כן: בקניון הקריון עלו המכירות בכ-63%, בקניון חולון בכ-59%, בקניון איילון בכ-37%, בקניון עזריאלי בכ-26%, בקניון גבעתיים בכ-30%, בקניון הזהב בכ-17%, בקניון רמת אביב בכ-13% ובקניון שבעת הכוכבים בכ-13%.
לעומת זאת, בתקופה המקבילה אשתקד היקף המכירות ברשתות האופנה היה שלילי וחלה ירידה של כ-4% בממוצע. הירידה הגדולה ביותר נרשמה אז בירושלים, שם חלה ירידה של כ-13%.
בביצוע המדגם נבדקו גם אחוזי העלייה במכירים על-פי חלוקה לאזורים בארץ. במחוז חיפה היתה העלייה הגבוהה ביותר - 58%, במחוז הצפון - 49%, במחוז דרום - 46%, במחוז מרכז - 44%, במחוז ירושלים - 25% ואילו במחוז תל אביב היתה העלייה הנמוכה ביותר - 11%.