רשת המשביר החדש לצרכן ערכה מסיבת הפתעות גדולה במשך שבוע ימים בה הוצע ללקוחות החברה מגוון של מבצעים והנחות משמעותיים בכל מחלקות הרשת. את המסיבה ערכה הרשת בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל.
במסגרת האירוע חברי מועדון קלאב 365 קיבלו אל ביתם פנקס צ'קים בשווי של 5,000 שקל לקניות ברשת וכן קופונים עם הנחות ומתנות על כל קנייה, במטרה לעודד את רוח הקנייה בקרב הלקוחות.
הרשת מפרסמת היום (27.11.07) את נתוני הרווחים הכספיים של החברה משבוע ההפתעות. מהדוח עולה כי מכירות החברה בשבוע זה מסתכמות ב-80 מיליון שקל, גידול של פי 2.5 במכירות, לעומת שבוע קודם. ממוצע הקנייה בשבוע זה מסתכם ב-350 שקל לעומת 225 שקל בשבוע רגיל.
בנוסף מדווחת החברה כי 50 אלף חברי מועדון חדשים הצטרפו במהלך המסיבה וכי חלה עלייה במכירות גם בקרב המגזר הרוסי והמגזר הערבי.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של הרשת מוסרת כי 250 אלף לקוחות מועדון של החברה הגיעו למסיבה וכי יתר הצרכנים הגיעו בעקבות דיוור ישיר. פאר הוסיפה כי עיקר הקטגוריות שנרכשו היו מתחום הטקסטיל, כלי הבית, האופנה, הבישום והקוסמטיקה.