יצרנית תרופות הישראלית, טבע, תצא מחר (יום ב', 18.11.02) בקמפיין חדש למוצריה. מדובר בהמשכו של מסע פרסומי לאקמולי מתוצרת החברה. הקמפיין ינסה להחדיר למודעות הצרכנים את מוצר האקמולי שבוא משכך כאבים ומוריד חום לילדים. האקמולי של טבע מתחרה בשוק מורכז בו קיימים מספר מוצרים מובילים המיועדים לשיכוך כאבים והורדת חום לילדים.
טבע השקיעה בקמפיין, שיעלה,כאמור, לאוויר כבר מחר, כ-250 אלף דולר.
חברת טבע עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של גרסאות גנריות לתרופות קיימות. החברה מצליחה כבר מספר שנים לחדור לתחומים בהם פגו תוקפי הפטנטים. נסיונות החדירה של טבע לשווקים הבינלאומיים הוכתרו עד כה בהצלחה. התרופה האתית היחידה של טבע היא תרופת הקופקסון שמיועדת לטיפול בחולי טרשת נפוצה. ייחודה של תרופה זו היא מיעוט תופעות הלוואי הנגרמות למשתמשים בה.
בשנה שעבר נערכו חילופי גברי בצמרת החברה כשאת מקומו של אלי הורביץ, המנכ"ל המיטולוגי, תפס ישראל מקוב. הורביץ ממשיך להיות פעיל בחברה.