בזק בינלאומי מעלה (יום ב', 18.11.02), קמפיין ראשון בישראל לשירותי תקשורת נתונים. הקמפיין יפורסם בעיתונות היומית-כלכלית ובעיתונות המקצועית. הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-לוין, יימשך כשלושה שבועות ועלותו כ-450 אלף שקל.
הוא פונה לארגונים ולעסקים בעלי סניפים בארץ ובחו"ל, אשר להם תעבורת נתונים רבה (אליהם ומהם) וחשיבות הפרטיות, מהירות העברת הנתונים ואבטחת המידע, הכרחית עבורם. בזק בינלאומי מציגה במסגרת הפרסום, מגוון רחב של טכנולוגיות להעברת נתונים גם ברשתות פרטיות לחלוטין (נל"ן וכד') וגם באמצעות רשת וירטואלית פרטית ומאובטחת על גבי רשת האינטרנט
(VPRN).
לדברי רן ניצן, מנהל תחום הלקוחות האסטרטגיים (Select) בבזק בינלאומי, תקשורת הנתונים (DATA) היא האמצעי האפקטיבי והמשתלם ביותר להעברת נתונים בין סניפי חברות לבין עצמם, ובינם לבין מרכז החברה האם. רן מציין, כי חברות אשר מפעילות סניפים אזוריים מחוץ לישראל, עשויות להפיק תועלת רבה מהשימוש בשירותי הדאטה של בזק בינלאומי, הן בשל המחיר האטרקטיבי והן בשל מגוון הטכנולוגיות שהחברה מציעה בהתאם לצורכי הלקוח ודרישותיו.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב - יותם שרון, ארט - יגאל חזן,קופי - בועז להב, סופרוויזר - דרור טנקוס, תקציבאי - רן לוי, מדיה - שרון סלע, פלנרית - קרן סטיבנסון