ביסקול, יצרנית ממתיקים שולחניים ומוצרי קוסמטיקה, ביצעה התקשרות עם חברת השלושה, המתמחית בהפצת מוצרי מזון לקונדיטוריות ובתי מאפה. כך מסר נתן גוטנברג, מנכ"ל ביסקול מזון (ד', 20.11.02).
במסגרת ההסכם תפיץ חברת השלושה את הממתיקים השולחניים של ביסקול בקונדיטוריות ובתי המאפה שבמעגל ההפצה שלה. במסגרת שיתוף הפעולה תפתח ביסקול סדרת מוצרים המותאמת לשוק המוסדי.
כוונת ההתקשרות עם חברת השלושה היא לשלב את מוצריה של ביסקול בדברי המאפה של הקונדיטוריות שהיא משווקת להן.
מוצר אשר מקנה לביסקול מעמד מוביל, הוא הממתיק המלאכותי "סוכרזית, אותו מייצרת החברה כבר שישים שנה. היום, חולשת החברה על 62% משוק הממתיקים בישראל. לפני שמונה שנים החדירה ביסקול לראשונה את מוצריה גם לשווקים ברוסיה ועתה היא חולשת על 30% מהשוק ברוסיה עם הפטרייה הצהובה - אריזת הסוכרזית המוכרת שהפכה חלק בלתי נפרד מכל שולחן ומטבח.
שווקים נוספים שביסקול חדרה אליהם: איטליה, באמצעות חברת RAGLIERI, שלה 35,000 נקודות מכירה. ביסקול משווקת את מוצריה גם ברומניה, בארה"ב, במדינות הבלטיות, בספרד ובשוייץ. היקף המכירות במדינות אלו מסתכם בכ-2 מיליון דולר.
בחמש השנים האחרונות הציגה ביסקול עקומת צמיחה של 50% עתה מופנה מאמץ עיסקי גדול גם לשווקים של מערב אירופה.
לדברי מר גוטנברג, סקר צרכנים שנעשה באחרונה מצביע על עלייה של ממש בצריכת ממתיקים מתוצרת כחול - לבן. למרות שהמוצר הנפוץ ביותר הוא טבליות, נרשמה מגמת עלייה בשימוש בממתיקים נוזליים ואבקות.
עסקת ההפצה של הממתיקים לקונדיטוריות ובתי המאפה באמצעות חברת השלושה צפויה לחזק מגמה זו עם הרחבת השימוש בממתיק הנוזלי "דיאטיפ" בדברי במאפה.