בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קמפיין סופשנה של בזקכל: צג מחשב <br>שטוח של LG לרוכשי מוצרים ושירותים <br>
|
הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהשקעה מוערכת של מעל 750 אלף שקל, משלב פרסום על גבי אוטובוסים, ג'ינגלים ברדיו, ועיתונות עסקית
בזקכל תקשורת, חברת הבת של בזק לשירותי תקשורת לעסקים, מעלה השבוע קמפיין לקידום מכירות סוף השנה. במסגרת המבצע, כל הרוכש מוצרים ואו שירותים של החברה, זוכה - ללא הגרלה או תוספת כסף - במסך יוקרתי שטוח של LG. שוויו של המסך (בטכנולוגיית LCD TFT) - מעל 800 דולר. בין השירותים והמוצרים המקנים לרוכשיהם מסך חינם - מרכזיות הטלפון "יהלום LG דיגיטל", הסכמי שירות ארוכי טווח, מגוון פתרונות תקשורת היקפיים ופרויקטים בתחומי התשתית וההפעלה. הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהשקעה מוערכת של מעל 750 אלף שקל, משלב פרסום על גבי אוטובוסים, ג'ינגלים ברדיו, ועיתונות עסקית. לדברי סמנכ"ל שיווק ומכירות בזקכל, נסים יעקב, החברה ביצעה סקר שוק לפני קבלת ההחלטה לגבי מוצר המתנה. "ברוח התקופה ואופנת המסכים השטוחים, עלה מהסקר שמרבית הלקוחות היו מעדיפים שעל שולחן העבודה שלהם יעמוד מסך מותג שטוח המשדר יוקרה". לדברי יעקב, ההחלטה לגבי המותג של המסך היתה ברורה: LG. "זהו מותג חזק, איכותי ביותר ו'מסתדר' מצויין עם הרקורד המוצלח שיש לנו עם LG בתחום המרכזיות הדיגיטליות". בזקכל היא חברת התקשורת העסקית הגדולה בישראל. החברה שהוקמה ב- 1996, מספקת כיום סל פתרונות ומוצרים מגוונים, כולל שירותי תכנון בכל הקשור למערכי תקשורת,החל מתקשורת קולית, פתרונות 'בניין חכם', מכירת ותחזוקת מרכזיות, מערכות Call Center וציוד קצה דרך תקשורת מחשבים והאינטגרציה בינהם. החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי התקנה, הפעלה, אחזקה ומימון. קרדיטים: מנהל הקריאטיב - שלמה האוזר, ארט - שלומית ברגר, קופי - גידי שמיר, יחסי ציבור - יונת שלומוביץ'.
|
תאריך:
|
21/11/2002
|
|
|
עודכן:
|
21/11/2002
|
|
ענבל אביב
|
|
חברת הנסיעות, איסתא ליינס, דיווחה (יום ה', 21.11.02) על תוצאות הרבעון השלישי של השנה. מהנתונים עולה, כי למרות שהחברה הצליחה לאחר שלושה רבעונים רצופים של הפסדים לחזור לרווחיות, עדיין נחתכו הרווחים ב-50%.
|
|
|
בתשעת החודשים הראשונים (ינואר-ספטמבר) של שנת 2002 נרשמה בפדיון ענפי המסחר והשירותים, על-פי נתונים מנוכי עונתיות, ירידה של כ-2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום (ה', 21.11.02). נתוני המגמה ברבע השלישי (חודשים יולי-ספטמבר) של שנת 2002 מורים על עלייה בשיעור של 0.6% וזאת לאחר ירידה בשיעור שנתי של כ-1.4% ברבע השני (אפריל-יוני) של שנת 2002 וירידה בשיעור שנתי של כ-3.5% ברבע הראשון (ינואר-מרס) של שנת 2002.
|
|
|
יו"ר מפלגת העבודה החדש, עמרם מצנע, והיו"ר היוצא, בנימין בן-אליעזר, הגיעו לפשרה בעניין הבחירות הפנימיות. מפלגת העבודה תקיים פרימרייס ב-9 בדצמבר, כחודש וחצי בלבד לפני הבחירות.
|
|
|
יצרנית המשקאות הקלים הישראלית, טמפו, פרסמה ( יום ה', 21.11.02) את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה. מהנתונים עולה, כי למרות חודשי הקיץ המיתון הכבד פגע בהכנות החברה.
|
|
|
לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שפורסמו היום (ה', 21.11.02), בתשעת החודשים הראשונים (ינואר-ספטמבר) של 2002, נרשמה בייצור התעשייתי, על-פי נתונים מנוכי עונתיות, ירידה של 4%, בהשוואה לתשעת החודשים הראשונים של 2001. על-פי נתוני המגמה לרבע השלישי של 2002 (יולי-ספטמבר) נרשמה בייצור התעשייתי ירידה של 1.5% בשיעור שנתי, לאחר שברבע הראשון של השנה נרשמה בייצור התעישיתי מגמת עלייה של 1% בשיעור שנתי וברבע השני נרשמה יציבות. ראוי לציין, כי בשנת 2001 ירד הייצור התעשייתי ב-5.5% בהשוואה ל-2000.
|
|
|
|