תמונת ענק של הרבי מלובביץ' מסעירה את תנועת חב"ד. הסיבה לכך היא המקום בו צולמה התמונה - כותל המזרח בבית כנסת. על-פי ההלכה, אין לתלות תמונת אדם בבית כנסת, אך בבית מדרש הדבר מותר כל עוד התמונה אינה בכותל המזרח, המקום אליו פונים פני המתפללים, וזאת מהסיבה שלא ייראה הדבר כאילו מתפלל לדמות אדם.
גם חסידי חב"ד המשתייכים לזרם המשיחיסטי בחב"ד סבורים כי בהצבת התמונה מול פני המתפללים יש משום האלהה של הרבי (הפיכתו לאל), ומדובר בסוג של עבודה זרה.
בתמונה, שצולמה ב"בית מדרש חסידי חב"ד משיח צדקנו" ברחוב זינגר בקריית ביאליק ופורסמה באתר החב"די
COL, ניתן לראות תמונה ענקית של הרבי התלויה על כותל המזרח לצד ארון הקודש ולא בקיר צדדי.
רבה של קריית מוצקין, דוד דרוקמן, המכהן גם כרב חסידי חב"ד בקריות, צוטט ב-COL כאומר: "אם כך הם פני הדברים, אין לבית הכנסת הזה כפי שהוא כיום שום שייכות לחב"ד. נקודה".
לדבריו, הופתע ממה ששמע. "האמת היא שגם אני לא ידעתי שעד כדי כך דברים מגיעים. לא ביקרתי בבית הכנסת הזה מאז ג' תמוז תשנ"ד [מועד פטירת הרבי, ע.י.], כי הייתה לי הרגשה לא טובה שאתקל שם בתופעות שיגרמו לי צער. מתברר, שאת שיגורתי אכן מתקיים. לתלות את תמונת הרבי בכותל המזרח ליד ארון הקודש, כלומר, בכיוון שאליו מתפללים, זה יותר משומו שמים! כמי שמכיר את הלך הרוחות במובילי החוג הזה, זה לגמרי לא נעשה בתמימות, אצל המובילים על כל פנים מסתתרת מאחורי זה 'פורים-תורה' שלמה, אידיאולגיה הזויה שאם זה לא היה כל כך טראגי הייתה זאת יכולה להיות בהחלט סאטירה. בכל מקרה בודאי יש בזה סרך של עבודה זרה.
"להבדיל מהמובילים - המובלים הינם ציבור קטן יחסית של מתקרבים תמימים [חוזרים בתשובה שהפכו לבני ישיבות חב"דיות, ע.י.], שמסתבר שכשם שבחייהם החילוניים היה אפשר ללמד עליהם זכות שהיו 'תינוקות שנישבו' גם עתה מתחת לעטיפה החב"דית של סירטוק עם גארטל שהלבישו עליהם, הם עדיין בבחינת 'תינוקות שנשבו', שלא שנו ולא למדו ושעומדים לצערנו תדיר תחת מתקפה פסיכולוגית ודמגוגית של ציטוטי חצאי אמיתות ושיברי רעיונות שמוצאים מהקשרם, ואינני רוצה להאריך בדבר המצער".