ויקי ואברהם רוזן הזמינו מחברת איסתא ישראל בע"מ חבילת נופש לוורנה בולגריה ששווקה על-ידי חברת קשרי תעופה בע"מ וכללה טיסות שכר. הטיסה היתה אמורה לצאת בחודש יוני אשתקד בשעה 12:30 ויומיים לפני כן נאמר להם שהטיסה תתעכב ותצא בשעה: 18:50.
הזוג ניסה לבטל את העסקה בלא הצלחה. לדברי הזוג, העיכוב נחשב לשינוי חד-צדדי של תנאי מפורש בהסכם ומהווה התנהגות חסרת תום לב מצדן של איסתא וקשרי תעופה. הזוג רוזן תבע את החברות בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה וביקש פיצוי בסך 2,930 שקל. "הנתבעות ניסו למכור, בכל מחיר, חבילת נופש. בשל התנהגותן נגרמו לנו נזקים שכללו הפסד ימי עבודה וחצי יום חופשה ועוגמת נפש".
בכתב ההגנה טענה חברת קשרי תעופה בע"מ שאין לה יריבות עם התובעים ועליהם לפנות בתלונה לאיסתא במידה ומסרה להם מידע מוטעה. לדבריה, המוביל האווירי קובע את לוחות הזמנים ומועדי הטיסות ואין לה השפעה ושליטה על כך. "חבילת הנופש כללה טיסת שכר זולה משמעותית מטיסה רגילה וכרוכה מעצם טיבה לשינויים ועידכונים במועדי הטיסות. הדבר מפורט ומפורש על גבי כרטיס הטיסה ודף התנאים שלנו המהווים חלק מתנאי ההתקשרות".
הנתבעת הסבירה שבטיסות סדירות, להבדיל מטיסות שכר, פועלות חברות התעופה ב-code sharing כך שבעת תקלה ניתן להיעזר בטיסה סדירה של מוביל אווירי אחר להטסת הנוסעים. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה. חברת איסתא ישראל בע"מ טענה אף היא שמועדי הטיסות אינן בשליטתה אלא בשליטתו המלאה של המוביל האווירי. כמו כן שהתובעים לקוחות ותיקים שהיו מודעים למשמעות טיסות שכר ולאפשרות שמועד הטיסה ישתנה, בחרו טיסות אלה במודע. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, דחתה השופטת ג'אדה בסול את התביעה וחייבה את התובעים לשלם לכל אחת מהנתבעות 250 שקל בתוך 21 יום. "אם התובעים היו מעוניינים בטיסה בשעה מדויקת, הדרך היתה פתוחה בפניהם להזמין כרטיסי טיסה בטיסות סדירות, שעלותן גבוהה בהרבה מטיסות שכר. אין לקבל מצב בו אדם נכנס מראש לעסקה זולה באופן משמעותי, הכרוכה בסיכונים ידועים מראש, ויבוא בדרישה לספק כאילו מדובר בטיסה סדירה".