|
למשקה הדיאטטי דווקא היתה תרומה כבדה לרווחיות [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת טמפו תעשיות בירה הפועלת בתחומי המשקאות האלכוהוליים והמשקאות הקלים, רשמה בשנת 2007 רווח נקי של כ-7 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-3.36 מיליון שקל בשנת 2006. הרווחיות נבעה בעיקר מחברת-הבת טמפו משקאות שסיימה את שנת 2007 ברווח נקי של כ-10.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 7.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח התפעולי של טמפו משקאות הסתכם בכ-33 מיליון שקל, וזאת לעומת רווח של 16.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה - גידול של 100%.
מכירות טמפו משקאות הסתכמו בשנת 2007 בכ-749 מיליון שקל, לעומת 688.7 מיליון שקל בשנת 2006 - גידול של כ-8.8%. המכירות של תחום המשקאות האלכוהוליים, לרבות מוצרי ברקן, הסתכמו בשנת 2007 בכ-392 מיליון שקל, לעומת 358 מיליון שקל בשנת 2006 - גידול של 9.5%. רווחי המשקאות האלכוהוליים הסתכמו בכ-53 מיליון שקל, לעומת רווח של 40.4 מיליון שקל בשנת 2006, גידול של כ-31.2%.
המכירות של תחום המשקאות הקלים הסתכמו בכ-358 מיליון שקל, לעומת 331 מיליון שקל, גידול של כ-8.2%. רווחי תחום המשקאות הקלים הסתכמו בכ-16 מיליון שקל, זאת לעומת 4.8 מיליון שקל בשנת 2006 - גידול של כ-230%. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מגידול במחזורי המכירות, מעלייה במחירי המכירה ומשינוי בתמהיל המוצרים הנמכרים. ההון העצמי גדל לעומת התקופה המקבילה בכ-26.7 מיליון שקל, והגידול נובע מרווחי החברה ומשוערוך הנדל"ן להשקעה.