חברה מסחרית אזרחית החליטה על גימיק שיווקי יוצא דופן וחילקה את עלוני הפרסומת שלה בתוך מעטפות דומות להפליא למעטפות של צה"ל.
מדובר במבצע שיווק של מערכת אוורור וסינון למקלטים שיצא אל הפועל בימים האחרונים בגוש דן ויתכן שאף במקומות נוספים ברחבי הארץ.
"מדובר במבצע שיווק מטעם חברה פרטית תוך שימוש, שלא ברשות ובאופן מטעה, בשמו ובסמלו של פיקוד העורף ושל צה"ל", אמרו הערב גורמים צבאיים.
עוד הוסיפו כי מדובר בניצול ציני של הקשב של הציבור לתרגיל הגדול של פיקוד העורף שמתקיים מתחילת השבוע. "מדובר בשימוש לרעה בשמו של צה"ל, באופן מטעה וללא אישורו, תוך ניצול הקשב שמפנה הציבור לתרגיל פיקוד העורף ותוך ניצול ציני של אחריות הציבור בישראל בנוגע למוכנותו למצבי חירום", אמרו.
דובר צה"ל העביר את החומר בעניין התרגיל השיווקי המקומם לפרקליט הצבאי הראשי, אשר החל בבחינת האפשרויות העומדות בפני צה"ל.