|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
"אהבתי את אולמרט". טלנסקי בבית המשפט [צילום: AP]

חלקים מעדותו הדרמטית של טלנסקי:

אולמרט התעקש לקבל מזומן; <br>שילמתי גם עבור ביקוריו בחו"ל

החיים הטובים: מלונות יוקרה, טיסות במחלקה ראשונה, כרטיס אשראי ע"ח המארח, מימון חופשה בארה"ב לרגל הולדת נכדו וחופשה באיטליה הכל מכסף שגייס טלנסקי
27/05/2008  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   פרשת אולמרט   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

יואב יצחק
טלנסקי, לעו"ד אורי מסר: "אתם כמו גנבים"

לאחר ימים של הכנות ודיונים משפטיים, וניסיונות לסכל את שמיעת העדות, החלה עדותו של משה (מוריס) טלנסקי. הדרמה נפתחה. טלנסקי, 75, הגיע לבית המשפט מעט אחרי 09:00, כשהוא נרגש, מחויך וקצת מרושל. בהסכמת בית המשפט הוא מעיד בישיבה. פרקליט המדינה משה לדור הוא שחוקר את טלנסקי, בחקירה ראשית.

טלנסקי ציין בעדותו כי ביקש להעביר תרומות לידי אולמרט, וכי ראש הממשלה, שכיהן אז כשר התמ"ת, התעקש לקבל לידיו רק כסף מזומן. לדבריו, בפעמים שבהן היו בידיו צ'קים, הוא נאלץ לפדות אותם ולקבל תמורתם כסף מזומן שהועבר לידי אולמרט במעטפות.

עוד סיפר בעדותו, כי ראש לשכתו של אולמרט, שולה זקן, הייתה האחראית לתיאום בין השניים. הוא גילה כי זקן היתה מתקשרת אליו לקראת ביקוריו של אולמרט בניו-יורק וציינה באיזו סוויטה הוא מתארח. טלנסקי ציין כי היה מגיע אל הסוויטה ומוסר לידיו של אולמרט את המעטפות עם הכסף באומרו כי "זה הכסף שביקשה שולה".

לשאלת פרקליט המדינה האם ראה את אולמרט סופר את הכסף שניתן לו, השיב טלנסקי, כי הוא מעולם לא ספר בפניו את השטרות שהיו בתוך המעטפות. לדבריו, פעמים רבות ביקר במשרד התמ"ת בירושלים כשבאמתחתו מעטפות ובתוכן בין 3,000 ל-8,000 דולרים. הוא הסביר כי לא הוציא סכומים גדולים יותר מארצות הברית בשל מגבלות החוק האמריקני, ומחשש שייתפס בשדה התעופה על-ידי הפקחים וכלבי הגישוש.

בפתח הדיון דרש עו"ד אלי זהר, בא-כוחו של אולמרט, להבהיר בבית המשפט מה מעמדו של טלנסקי. האם הוא בחזקת חשוד או עד רגיל. לדור השיב כי טלנסקי חשוד, אך בשלב זה אין החלטה לגביו או לגבי חשודים אחרים. לדור הבהיר באותו מעמד כי לטלנסקי, שנחקר באזהרה, ניתנה בכל זאת הבטחה: כל מה שיאמר בבית המשפט לא ישמש נגדו בשום הליך. לדור ציין כי הדברים הובהרו לטלנסקי במהלך הכנתו לעדות, ונמסר לו שהוא מוסר עדות כשהיא חופשית מאילוצים, כדי שיוכל להעיד ללא חשש, ללא רתיעה אישית ובלא מגבלה.

עו"ד זהר התערב בדיון בשלב זה, וקבל על התנהלותה של התביעה. הוא ציין, כי לטלנסקי ניתן חיסיון ודבר לא נמסר להגנה. "לא מצאנו זכר לזה בשיחות שקיימו והחיסיון שניתן לו כרגע אני לא יודע על-פי מה הוא נעשה... אני קצת מופתע מהעמדה שמציגה הפרקליטות". זהר אמר עוד כי גם לפי גירסת לדור העד הינו חשוד, ולכן הוא אינו מעיד, למעשה, באופן חופשי (זהר רמז לכך שהעד עלול להקצין את עדותו נגד אולמרט, כדי לשאת חן בעיני התביעה ולזכות בהגנתה).

זהר ביקש את התערבות בית המשפט, ועל-כך השיבה נשיאת בית המשפט המחוזי בירושלים, השופטת מוסיה ארד: יש את הצהרתו של לדור, ויש להסתפק בכך. גם טלנסקי ביקש לחדד את מעמדו. "אני רוצה להבין מה המעמד של עדותי", אמר, וקיבל את תשובת לדור: "שום שימוש לא ייעשה בעדותך".

מתי הכיר טלנסקי את אולמרט

בפתח דבריו השיב טלנסקי ללדור, כי הוא מבקר בישראל שלוש-ארבע-חמש פעמים בשנה. לדבריו, הוא הכיר את אולמרט בזמן מלחמת המפרץ הראשונה, בעת שהגיע לסייע לבית החולים שערי צדק. הוא היה "נסיך הליכוד", אמר. תמיד הערכתי אותו. איש רב כישורים. הוא ייצג את ההנהגה בישראל. אהבתי אותו באמת כמי שמייצג את ישראל. טלנסקי הוסיף, כי הוא ראה באולמרט דמות של מנהיג שיכול לאחות את השברים בארץ. "בעבורי זה היה חשוב מאוד. הדרך שבה הוא התייחס לאנשים הדתיים, "הרגשתי שהוא יהיה מנהיג אמיתי לישראל".

טלנסקי הסביר בעדותו, כי הוא מגיע לישראל לעיתים קרובות. יש לו 125 קרובי משפחה, והוא מגיע בעיקר לחגים - פסח וראש השנה. לעיתים הוא מגיע גם חמש פעמים בשנה.

באשר לעיסוקיו בישראל הוא ציין, כי מאז 1976 ועד 1978 הוא היה אחד הדירקטורים של ORT. ב-1978 הוא הגיע לישראל לעבודה בבית החולים שערי צדק. ביולי 1979, כשילדיו הלכו לאוניברסיטה, הוא החליט לעשות עלייה ולעבוד עבור שערי צדק. "כשהגעתי לכאן בית החולים היה במצב קשה ולכן נשארתי כדי לעזור. נשארתי יועץ שלהם. הייתי יועץ לארגון שמגייס כסף לארגונים, כמו: קרן אפיקים, מוסדות תורה, אולפנה. עזרתי להרבה ארגונים. הייתי גם הגזבר של הקרן החדשה לישראל".

לדברי טלנסקי, משנת 1975 היה מעורב בהשקעות במדינות אחרות אך לא היה מנהל-פעיל. לבקשת לדור הוא הוסיף, כי הוא היה נשיא חבר של ישיבה-יוניברסיטי, ועסק, בין היתר, בהשגת תרומות. אחד התורמים שגייס הוא סטנלי זילברשטיין. הוא הדגיש כי לא קיבל עמלה מתורמים, מכיוון שזה אסור בארה"ב. טלנסקי סיפר, כי הוא היה מעורב במאמצים לתמוך בארגונים אלה בדרך של הדרכתם כיצד לגייס כספים וכיצד לייצור תוכנית שתביא כסף.

פדיתי צ'קים, מסרתי מזומנים לאולמרט

לדור - אתה מכיר את אהוד אולמרט? ממתי? איפה פגשת אותו?

טלנסקי - פגשתי אותו באירוע כשהוא היה שר הבריאות. הוא היה בא לבית החולים בניו-יורק. בצורה יותר עמוקה הגעתי עם משפחתי לישראל כדי לגייס כסף למסיכות גז וההנהלה של שערי צדק הכירה אותו טוב ובזמן הזה ההיכרות היתה יותר עמוקה. הוא אינטליגנטי. הרגשתי שכשהוא החליט לרוץ לעיריית ירושלים הוא היה מכובד מאוד על-ידי הקהילה היהודית בניו-יורק, והוא ייצג עבורי מנהיגות חדשה.

לדור - זה היה בשנת 1992. הבחירות לעיריית ירושלים היו ב-1993.

טלנסקי - ב-92' היה ארגון. הוא היה צריך עזרה. הבטחתי לו שאעשה מה שאוכל כדי שהוא ייבחר במקום טדי קולק - שהיה כבר זקן באותו זמן. עזרתי לו. הוא ביקש ממני לתת לו כסף במזומן לקמפיין. אני שאלתי אותו מדוע לא לכתוב צ'ק. הוא אמר שצריך מזומן בגלל הדרך שבה הכסף מחולק. לא הבנתי איך זה עובד. במהלך התקופה שהיה ראש עיריה נתתי מזומן - פדיתי צ'קים, ונתתי לו מזומנים. גייסתי מזומנים בארה"ב ונתתי לו בניו-יורק כשהגיע וכשאני הגעתי נתתי לו כאן. לקמפיין השני גייסתי כסף. הכסף הוכנס למעטפות, והושם על כיסא. המארח היה נותן את זה לו ואני הייתי נותן לו את זה בבוקר הבא. או לשולה זקן. בפריימריז של 2002, היה קמפיין לראשות הממשלה. הוא היה צריך כסף.

השיטה: כך הועברו הכספים

בחלק ניכר מעדותו התבקש טלנסקי לספר כיצד פעלה השיטה. כיצד פגש את אולמרט, מתי התבקש להביא כסף וכיצד מסר ולמי. להלן דבריו:

לדור - תאר את השיטה.

טלנסקי - אולמרט ביקש ממני 75 אלף דולר במזומן. למרות כל מה שכתבו בעיתונים, אני לא מיליונר או ביליונר. הוא השתמש בזה לקמפיין שלו. אמרתי לו שמשהו מטריד אותי. שהליכוד בארה"ב לא עוזרים. הוא אמר שזה גוף מסורבל. מהיכן השגתי את הכסף? הלכתי לבנק וביקשתי הלוואה של 75 אלף דולר. פיצלתי את משיכת הכסף, מכיוון שכשמושכים מעל 10,000 דולר צריך לחתום על נייר מסוים. אני לקחתי בשתי מנות. חתמתי על הניירות, הגעתי למלון ומסרתי לו. אולמרט אמר שזו הלוואה.

טלנסקי אמר בעדותו כי הוא מעולם לא ציפה לקבל משהו מאולמרט, גם כשהלה מונה לשר התעשיה והמסחר. לא הייתה לי שום תמורה מיחסים אלה, אמר. בשום אופן לא עלה במוחי שיהיה לי איזה אינטרס. אני באמת רציתי וקיוויתי שהוא יהיה המנהיג. לאורך השנים - בתקופה של 15 שנים אני הייתי תורם גדול. כשאני נתתי צ'קים גדולים וצ'קים קטנים - גייסתי לפחות 100 אלף דולר.

טלנסקי הבהיר, כי הוא לא נמנה עם התורמים הגדולים. אנו האמנו במטרה וזה היה לטובת ישראל ולטובת משפחתי אם תחיה פה. מעולם לא עלה במוחי שזה יהיה משהו כדי לקבל טובות. לא הצטרכתי זאת. היו לי עסקים. זה היה לצדקה. אני באמת אהבתי את האיש, אמר.

טלנסקי התבקש על-ידי לדור לפרט כיצד פעלה השיטה של העברת הכספים לאולמרט. הוא סיפר כי בכל התקופה הוא היה אצל אולמרט פעם או פעמיים, ובאותן פעמים הוא הביא כסף לשולה זקן. "רוב הפעמים נתתי את הכסף לשולה. במעטפה... מעולם לא לקחתי יותר מ-9 או 10 אלף כי אחרת אתה צריך לדווח בארה"ב. אחרי זה יש לך שוטרים בדלת שמרחרחים".

לדור - הביקור שלך במשרד התמ"ת. איך יכולת לפגוש את שולה זקן? קבעת מראש?

טלנסקי - בכל פעם כשהגעתי לארץ התקשרתי והיא אמרה לי: בוא. הגעתי לזמן קצר.

לדור - כשאולמרט היה צריך כסף איך ידעת על זה?

טלנסקי - קיבלתי טלפון משולה. היא טילפנה אליי.

לדור - איך נתת את הכסף ולמי?

טלנסקי מספר, כי הוא הגיע לפגישה אצל אולמרט, במלון ריג'נסי. "שולה מסרה לי את מספר הסוויטה כי הוא היה שר והוא לא נרשם בשמו... הוא נרשם בשם אחר". לדברי טלנסקי, הוא נתן לאולמרט את הכסף באותו מעמד. כשהייתי שם, היו אנשים. אני נשארתי שם 15-10 דקות. נתתי את הכסף במעטפות.

טלנסקי הסביר, כי הוא נהג להעביר את הכסף במזומן. לא, הוא לא קיבל קבלה. פעם אחת הוא נתן כסף בהמחאה - היה זה סכום של 75 אלף דולר. ההמחאה ניתנה לאורי מסר.

לדור - כשהוא היה שר תמ"ת, מה לדבריהם הייתה המטרה.

טלנסקי - שולה תמיד דיברה על הוצאות, היא מעולם לא הגדירה. אולמרט הזכיר זאת כהוצאות פריימריז. לי מעולם לא נאמר מה בדיוק. אני הבנתי שמדובר בהוצאות, כמו בבחירות.

טלנסקי: שילמתי הוצאות אולמרט בארה"ב
לדור. מה לגבי טיסות?

לדור - מה לגבי מימון הוצאות בארה"ב?

טלנסקי - שולה הייתה מתקשרת ואומרת שהוא מגיע לארה"ב. לפעמים ההוצאות לא היו מכוסות. היא שאלה אותי אם הייתי יכול לגייס כסף עבור ההוצאות. הייתי מגייס 4,000-3,000 דולר. אין לכך כלום עם הנושא של הפריימריז. הארגון לא כיסה לו את כל ההוצאות אז גייסתי את היתר.

לדור - מה לגבי טיסות?

טלסנקי - תמיד הוא היה טס בביזנס והארגון לא היה מוכן לשלם על מחלקה ראשונה. אז הם שילמו רק עבור ביזנס והכסף שגייסתי היה עבור מחלקה ראשונה או הוצאות אחרות.

לדור - האם אתה יודע אם הכסף שגייסת שימש בצורה מסויימת?

טלנסקי - אני יודע רק שהיו לו הוצאות על סיגרים יקרים, עטים. אין לי מושג איך הוא הוציא את הכסף.

טלנסקי מסר בעדותו, כי בתקופת כהונתו של אולמרט כשר התעשיה והמסחר, הוא פגש את אולמרט 15-10 פעמים. חלק מהפגישות התקיימו בניו-יורק או קליפורניה וחלק בישראל. כשהגיע לפגישות עם שולה זקן, בחלק מהן פגש גם את אולמרט. "הייתי נותן לשולה את הכסף. בילינו 15-10 דקות כשנפגשנו".

לשאלת לדור אמר טלנסקי, כי אומרט אהב אותו. "תמיד כשהייתי כאן הוא הגיע לפגוש אותי, היה נותן לי חיבוק. ביום ההולדת שלי הוא נתן לי כרטיס יפה. לא הייתי מעולם בביתו".

טלנסקי ציין, כי הוא לא תיעד פגישות או העברות כספים לשולה זקן או לאולמרט, למעט כספים שנתן מכיסו. תרומות שגייס עבור אולמרט, אמר, הוא לא תיעד.

לשאלת לדור כמה פעמים נפגש עם אולמרט בניו-יורק אמר טלנסקי, כי בשנתיים-שלוש האמורות כשאולמרט היה שר התמ"ת (2005-2002) הוא נפגש איתו כ-10 פעמים. מלבד מעטפות המזומנים הוא אפשר לאולמרט להשתמש בכרטיס האשראי שלו, לצורך שהותו במלון.

"נתתי לאולמרט כסף למימון חופשה באיטליה"
טלנסקי. אהוד ביקש כסף למימון טיול

טלנסקי מסר בעדותו פרטים רבים על כספים שנתן לאולמרט, לצרכים אישיים, כולל לאירועים משפחתיים. עדות זו היא, ככל הנראה, אחד הבעייתיות ביותר מבחינת אולמרט. להלן הדברים:

טלנסקי - פעם אחת, כשאולמרט היה בניו-יורק, הוא ביקש הלוואה של 15 אלף דולר. הלכתי לבנק ליד המלון - שישה רחובות. חתמתי. זה היה בסיטי בנק ונתנו לי את זה במעטפה של הבנק. הלכתי למלון ואמרתי שאני רוצה לקבל את הכסף בחזרה ככל האפשר.

טלנסקי ציין כי אולמרט ביקר אותה עת בניו-יורק לחגיגת ברית המילה של נכדו, מבנו שאול. את הכסף הביא במעטפה, מכיוון שזה היה סכום משמעותי, שנמשך משני חשבונות עו"ש. יום לפני, אמר טלנסקי, הוא מסר כסף נוסף לאולמרט - סכום של כ-3,000 דולר. הוא ביקש זאת עבור הוצאות, כשביקשתי ממנו לבוא ולדבר על שני נושאים: החשיבות של חינוך טכנולוגי בישראל ועל בתי ספר מסויימים. אמרתי לו, סיפר טלנסקי: בשביל מה הוצאות? אתה באירוע משמח. הוא אמר שהארגון לא מממן לו, אז גייסתי לו 3,000 דולר.

טלנסקי העיד על שני אירועים נוספים בהם השתתף ראש עיריית ניו-יורק ואולמרט, לטענתו, לא קיבל מימון למחלקה ראשונה: השגתי עבורו 5,000-3,000 דולר. היה אירוע נוסף שאולמרט ביקש ממני כסף. אני חיברתי בין התורם לשולה כדי לברר אם אולמרט יהיה בניו-יורק. סידרתי לאולמרט עוד 5,000-3,000 דולר. נתתי לשולה זקן.

פרקליט המדינה התמקד בנושא זה בשאלה: מדוע טלנסקי בעצמו ביקש לקבל מהתורמים כסף במזומן. על כך השיב טלנסקי, כי "אולמרט ביקש ממני לשלם במזומן".

טלנסקי מספר על רגעי שפל נוספים של אולמרט, בהם הוא מתגלה כאיש חסר עכבות. "בכל שנה או שנתיים", אמר טלנסקי, "שולה אמרה שאולמרט הולך לאירוע בקולורדו, והוא לא יישאר במלון הרגיל אלא במלון האחר. שולה ביקשה ממני להשיג כסף. היא אמרה לי: אהוד מייצג את ישראל. זה היה לא רגיל, אבל עשיתי זאת בכל מקרה. גייסתי 3,000 דולר. לא היה שום אירוע, שום ארוחה. לא היה כיסוי של אף גורם והוא אמר לי זה טיול יקר. הוא ביקש את זה ממני כחבר".

טלנסקי מספר על אירוע נוסף, אחד מני רבים. אולמרט ביקש ממני הלוואה, אמר, "לצורך חופשה באיטליה". הדבר אירע כשהיה ראש עיריית ירושלים. "אני זוכר שהתפלאתי איך בחג הוא עוזב את עיריית ירושלים. זה נראה לי לא מתאים. הוא ביקש הלוואה של 25 אלף דולר או 30 אלף דולר. במזומן". כשנשאל על-ידי לדור מדוע נתן את הכסף בדולרים, אמר: "איך אני אתן לו את זה?".

"פיצלנו צ'קים כדי לתרום לקמפיין של אולמרט"

בחקירתו הראשית סיפר טלנסקי על קשריו עם עו"ד אורי מסר. הוא מסר, כי עו"ד מסר טיפל עבורו בעסקת רכישת הדירה ברחוב דיסקין בירושלים. לדבריו, הוא נתן למסר הלוואה בסך 10,000 דולר, וזו הוחזרה. לאחר מכן אמר כי העביר למסר תרומה בסך 22,500 דולר בשלושה צ'קים על-סך 7,500 דולר כל אחד - האחד על-שמו, השני על-שמו של בנו, והשלישי על-שמה של רעייתו. הפיצול נעשה כדי לעקוף את איסור התרומה לקמפיין של אולמרט.

טלנסקי הדגיש בהדרכת עו"ד לדור כי אין לו אינטרסים כלכליים בישראל. כל שיש לו בזיקה לישראל זו חברה העוסקת במכירת ידע ותמונות מלוויינים (אימאג'סט), אך הוא, טלנסקי, לא עסק בכך ולא ביקש מאומה מאולמרט או מגורמי שלטון אחרים בישראל. לדבריו, הוא הילווה כסף לחברה וקיבל אותו בחזרה. לא עשינו עסקים בישראל, אמר. באשר לסיוע שקיבל מאולמרט הציג לדור מסמך, המעיד כי אולמרט פנה לשני מיליארדרים - שלדון אדלסון (ארה"ב) ויצחק תשובה (ישראל), וביקש מהם לסייע לטלנסקי.

חלקה האחרון של העדות הוקדש לקשרים הכספיים מול עו"ד אורי מסר. עו"ד לדור הציג בפניו מסמכים המעידים על העברות כספים מחשבונו ומחשבונן של חברות שונות הקשורות אליו, בסכום כולל של כ-200-150 אלף דולר. טלנסקי אמר כי הוא אינו יודע על-כך מאומה. כך הגיב גם על מסמך המצביע על העברת כספים במטבע יורו, הוא ציין שוב ושוב כי אלה פעולות מוזרות שהוא לא ביצען.

בהכנת הידיעה השתתף איציק וולף
תאריך:  27/05/2008   |   עודכן:  28/05/2008
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט התעקש לקבל מזומן; שילמתי גם עבור ביקוריו בחו"ל
תגובות  [ 47 ] מוצגות   [ 46 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אשל
27/05/08 11:12
 
רמי יצהרי
27/05/08 13:36
 
יוגורט
27/05/08 15:59
 
אחמד זיבי
27/05/08 16:28
2
טובת המדינה מעל ל
27/05/08 11:29
 
בתקופה החשוכה
27/05/08 12:46
 
יהודי פשוט
27/05/08 13:17
 
ק.ר.
27/05/08 13:42
3
זורבה
27/05/08 11:31
 
הלו תתעורר
27/05/08 12:02
 
צוחק
27/05/08 12:54
4
זורבה
27/05/08 11:38
 
אתה זקוק דחוף לאש
27/05/08 14:22
 
לזורבה
27/05/08 17:56
5
אולמרט מסר שולה
27/05/08 12:16
 
עושה צחוק מהעם
27/05/08 14:14
 
הבנת הנקרא
27/05/08 14:36
6
מוריה
27/05/08 12:26
7
ע. סובול
27/05/08 13:28
 
איתי
27/05/08 14:04
 
נאשם בגניבה
27/05/08 14:28
 
קוראים הוגנים
27/05/08 18:56
 
לחבר שלו
27/05/08 19:46
 
למתעניינים
27/05/08 14:33
8
איתי
27/05/08 13:40
9
איתי
27/05/08 13:53
10
יוסי 2
27/05/08 14:12
11
uz7
27/05/08 14:16
12
מיכל מירושלים
27/05/08 14:20
13
קוביקו
27/05/08 14:42
14
מטען צד
27/05/08 14:52
 
ורדה
27/05/08 15:25
15
ע. מיכאלי
27/05/08 15:46
 
א.ל. רמת-גן
27/05/08 16:33
16
שוחד
27/05/08 15:53
17
6524532543
27/05/08 15:54
18
א.ל. רמת-גן
27/05/08 16:08
19
שושנהפרידמן...
27/05/08 16:12
20
כל אלה שכותבים נג
27/05/08 17:11
21
יוסף מגבעתיים
27/05/08 17:53
22
זורבה
27/05/08 17:56
23
מה יקבל אולמרט ?
27/05/08 18:10
24
פטריוט ישראלי
27/05/08 18:17
25
25אלף דולר חופשה
27/05/08 18:21
26
לא לעולם חוסן
27/05/08 19:32
27
טהורת המידות
28/05/08 06:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברבעון הראשון של שנת 2008 רשמה התעשיה האווירית רווח נקי של 40 מיליון דולר, לאחר הפרשה של 13 מיליון דולר להוצאת עובדים, לעומת רווח נקי 44 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2007 - ירידה של 9.1%. מכירות הקונצרן ברבעון הראשון של שנת 2008 הסתכמו ב-1.01 מיליארד דולר, לעומת 800 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של 28%.
27/05/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
סין שיגרה הבוקר (ג', 27.5.08) לווין שיחזה את מזג האוויר לקראת המשחקים האולימפיים הקיץ וכן יעזור להעריך את התנאים לעבודות השיקום שלאחר רעידת האדמה.
27/05/2008  |  יפעת גדות  |   חדשות
בעקבות הודעת בנק ישראל על העלאת הריבית במשק בשיעור של 0.25%, הודיע הבנק הגדול במדינה, בנק הפועלים, כי \החליט להעלות את ריבית הפריים ב-0.25% לשיעור של 5%. העלאת הריבית תהיה בתוקף החל מ-30 במאי.
27/05/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
מושיק ליפץ, שהשתתף בתוכנית הישרדות, נבחר (ג', 27.5.08) לפרזנטור של חברת מטרו מוטור.
27/05/2008  |  גלית יצחק  |   חדשות
בני נוער רבים סובלים מסוכרת. ישנם בינהם הסובלים ממצב רוח דכאוני כשרמות הסוכר שלהם נמוכות ולעתים נסערים וקצרי רוח כשרמות הסוכר גבוהות.
27/05/2008  |  יפעת גדות  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט-טלנסקי  /  מי ומי  
החלה שמיעת עדות טלנסקי; לדור: אפשרות שהתיק ייסגר  /  יואב יצחק
סתירה בעדויות טלנסקי-מסר  /  יואב יצחק
גלנטי - ראש מערך ההדלפות  /  יואב יצחק
גילת וגידי וייץ ידעו, שתקו ושיקרו  /  יואב יצחק
שעת החסד של אולמרט   /  עו"ד יוסי דר
נבצרות מטעמי בריאות וביטחון  /  אפרי הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il