חברת פלאפון חוגגת מיליון מנויי דור 3. מנתוני החברה עולה כי מתחילת השנה הצטרפו לדור ה-3 של פלאפון רבע מיליון מנויים, ובכך מגיעה החברה לנתח שוק של מוערך של כ-40 אחוזים מכלל לקוחות הדור השלישי בישראל.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר (יום ב', 28.7.08) כי בשלוש השנים האחרונות מיקדה פלאפון את אסטרטגית הצמיחה שלה בדור ה-3 והשקיעה רבות בהסכמי תוכן עם גופי המדיה והמוזיקה המובילים בארץ ובעולם על-מנת להביא ללקוחותיה את התוכן והמוצרים המגוונים והאיכותיים ביותר.
"ההתמקדות בדור ה-3 הוכיחה עצמה, וכיום אנו מובילים את הענף עם מיליון לקוחות דור 3 שנהנים מהמכשירים המתקדמים שאנו מציעים ומהתוכן העשיר המוצע להם. הדור ה-3 הוכיח עצמו כפלטפורמת תוכן משמעותית, ולראיה - כמות השימושים בתכני הדור ה-3 כמעט והוכפלה תוך שנה", ציין שרון, והוסיף כי "כיום היקף ההכנסות של פלאפון מתוכן נמצא במגמת גידול ומהווה כ-15% מכלל ההכנסות משירותי סלולר ולהערכתנו פוטנציאל הצמיחה מתוכן סלולרי עוד רב".
בספטמבר 2004 השיקה פלאפון את שירותי הדור ה-3 בישראל בטכנולוגית ה-EVDO ובכך הכריזה על מהפכת ה-Mobile Entertainment וה- Mobile Business, ועל ניודו של התוכן הדיגיטלי מהמחשב והטלוויזיה ישירות אל כף היד. את רשת ה-EVDO של פלאפון, המאפשרת קצב הורדה מהיר של עד 2.4Mbps, הקימה חברת "נורטל". בינואר 2006, שנה וחצי לאחר השקת שירותי הדור ה-3 בפלאפון, היו בישראל כ-160 אלף מנויי דור 3, מתוכם כ-60 אלף מנויים בפלאפון ו-100 אלף מנויים בפרטנר. ב-2007 התהפכה הקערה על פיה כאשר פלאפון הודיעה ברבעון הראשון על גיוס של 100 אלף לקוחות דור 3, ועל הובלת הענף עם 350 אלף לקוחות דור 3.
במהלך 2008 המשיכה פלאפון להתמקד באסטרטגיית הובלת הדור ה-3 בישראל, הכריזה על מספר שיא של 250 אלף מנויים לשירות פלאפון GPS Navigator וגייסה כרבע מיליון לקוחות נוספים. במהלך השנה חתמה החברה על הסכמי תוכן עם גופי המדיה המובילים, בהם "נגה תקשורת", ו"קשת אינטראקטיב", זאת לצד הסכמי תוכן קיימים עם "ערוץ הספורט", "חברת החדשות", "יוניברסל", "וורנר מיוזיק" ועוד. עולם האינטרנט הסלולרי צומח במהירות בשיעורי צמיחה דו ספרתיים מדי שנה וכיום זוכה הפורטן הסלולרי של פלאפון למאות אלפי Unique Users, הצופים בעשרות מיליוני דפים בחודש.