כנס 'מדיה 2003' של איגוד המפרסמים בישראל, ייערך ב-19 בינואר תחת הכותרת: "מהפכים והצלחות". הכנס, שיתקיים במלון דן פנורמה בתל אביב, ייפתח בקבלת פנים וטקס חגיגיים ב-18 בינואר, בטקס בחירת איש השיווק של השנה, במעמד שר התקשורת, ראובן ריבלין.
הכנס מתמקד השנה בתחום מרכזי ואקטואלי - מצד אחד המשק הישראלי נמצא בקשיים, אך מאידך, קיימים במשק עסקים אשר חוללו מהפכות בהרגלי הצריכה של הצרכנים בישראל, והוכיחו כי גם במצבים קשים, יש עדיין מקום ליצירתיות וחשיבה עסקית נכונה לטווח הרחוק.
בין הנושאים שידונו בכנס: מלחמות השיווק 2002; רק המעז מצליח - מגלים את סודות ההצלחה; יצירתיות שיווקית בשרות המפרסם; הטלוויזיה - החוש השביעי; הדור החדש של המיתוג; ערוץ 10 - מחוייבים לתחרויות, ועוד.
בתוכנית:
- האם אתה מחוייב לעיתון שלך - דורי שדמון, מנכ"ל קבוצת TNS/טלסקר, איתן כסיף, מנכ"ל טל גאל/TG.
- מלחמות השיווק 2002 - קרב יוגורט ביוגורט, קוטג' בקוטג'. ומה השלב הבא - קובי לוי, מנכ"ל מחלבות שטראוס. אין כשרות - יש בידול - קובי טרייביץ, יו"ר קבוצת טיב-טעם, מסתבר שיש מקום ליותר מפארם אחד - ירון דור,מנכ"ל ניו-פארם.
- יו"רים על המשק - פורום יושבי ראש איגוד המפרסמים לדורותיו: בני גאון, מיכאל שטראוס, יעקב גלברד, אמנון מדר. מנחה: אורן מוסט.
- הדור החדש של המיתוג - Content Branding - אורי אדוני, מנכ"ל MSN.
- רק המעז מצליח - מגלים את סודות הההצלחה - להצליח לאורך זמן; איך ממשיכים את המומנטום - גיל אונגר, מנכ"ל איקאה, חומוס משווקים בחוכמה או שלא משווקים בכלל - דודי מנביץ, מנכ"ל סלטי צבר; האם השמים באמת פתוחים? המאבק בתחום התעופה בישראל- סבינה בירן, מנכ"ל ישראייר. מנחה: דר' ישראל פלג, סמנכ"ל השיווק מפעל הפיס.
- הטלוויזיה - החוש השביעי - ה-DNA של צופי הטלויזיה בישראל, תוצאות מחקר טלעד טוביהו - סמנכ"ל שיווק ומכירות טלעד.
- יצירתיות שיווקית בשרות המפרסם - איך לפתח יוזמות שיווקיות מצליחות עבור הלקוחות. משתתפים: מיכל המאירי, מנהלת אגף השיווק תשלוב החלב תנובה, יקי ודמני, מנכ"ל אייס קנה ובנה, שירה מרגלית, משנה למנכ"ל McCann קשר בראל, אודי פרידן, ראובני פרידן, סנדרין מונטסמה, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, קבוצת עלית. מנחה: משה גאון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי.