|
קונים רק את מה שצריך כדי להתקיים
|
|
|
|
|
בשנת 2008 גדל סך המכירות של רשתות השיווק ב-4.5%, בהשוואה לשנת 2007; זאת בהמשך לעלייה של 6.6% בשנת 2007. במכירות המזון ברשתות השיווק חל גידול של 2.3% בשנת 2008 בהשוואה לשנת 2007; זאת בהמשך לעלייה של 3.8% בשנת 2007. כך עולה היום (יום ד', 21.1.09) מנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2008 נרשמה ירידה של 1.5% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת לאחר עלייה של 0.8% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2008. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה של 1.7% בחישוב שנתי בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2008, זאת בהמשך לעלייה של 3.5% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2008.
נתוני המכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.