|
גם במיתון. עלייה במכירות המזון [צילום: AP]
|
|
|
|
|
על-פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים דצמבר 2008-פברואר 2009 נרשמה עלייה של 1.4% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. כך עולה (יום ה', 19.3.09) מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. זאת, לאחר ירידה של 1.2% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2008.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על-פי נתוני המגמה, עלייה במחירים קבועים של 1.7% בחישוב שנתי בשלושת החודשים דצמבר 2008-פברואר 2009, זאת בהמשך לעלייה של 1.6% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2008.
נתוני המכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני-קיימא, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
בשנת 2008 רשמו נתוני המכירות של רשתות השיווק עלייה של 4.6%, לאחר עלייה של 6.6% בשנת 2007.