בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
IBM - הצרכנים מהירים יותר מהמפרסמים
|
סקר חדש של IBM מראה כי צרכנים נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות בקצב מהיר יותר מזה שאיתו יכולה תעשיית הפרסום להתמודד ● מה הן המשמעויות של כך ואיזו בשורה בכל זאת יש בכך לבעלי אתרים?
מאת:
מערכת PCאון | | מערכת PCאון | pcon.co.il | תגובות
|
מחקר חדש של IBM מראה כי גולשים מאמצים במהירות גדולה למדי טכנולוגיות מחשוב חדשות כמו רשתות חברתיות, יישומי אינטרנט בטלפונים ניידים ושירותי וידיאו באינטרנט. תעשיית הפרסום, לעומת זאת, מסתגלת לאט יותר לשינויים בשוק, מה שגורם לה להשתרך מאחור ולא לנצל את מלא הפוטנציאל שטכנולוגיות אלו יכולות להציע. המחקר סקר כ-2,800 משתמשים בשש מדינות ברחבי העולם וכ-70 אנשי פרסום ושיווק. תוצאות הסקר מראות כי מספר הגולשים המשתמשים ברשתות חברתיות כמעט והכפיל את עצמו משנת 2007 לשנת 2008, מ-33% מהגולשים ל-60% ב-2008. בנוסף, שיעור המשתמשים בשירותי מוזיקה מקוונים או שירותי מוזיקה לטלפונים ניידים הגיע ב-2008 ל-46%, לעומת 22% ב-2007. שיעור הצופים בתכני מידע המיועדים למכשירים ניידים גדל מ מ-15% ל-41% ושיעור הגישה למוזיקה ולוידיאו במכשירים ניידים הגיע ל-35%, מ-7% בלבד ב-2007. כ-70% מהמשתמשים מוכנים לצפות בפרסומות בתמורה לגישה חינמית לשירותי וידיאו באינטרנט. כ-60% מוכנית למסור מידע אישי, כדוגמת הגיל שלהם ותחביביהם, בתמורה לקבלת מידע בעל ערך. בתעשיית הפרסום לעומת-זאת, עוד לא מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאל של המגמות האלו. עם-זאת, נראה כי ארגונים מתחילים להעביר חלק ניכר יותר מנתח תקציב הפרסום שלהם לשימוש בטכנולוגיות אלו. כ-63% ממנהלי השיווק אמרו כי הם מתכוונים להגדיל את נתח התקציב שלהם המוקצה למדיות החדשות, כמו האינטרנט והטלפון הנייד. כ-65% מהם אמרו כי הם מתכוונים לצמצם את נתח התקציב שלהם המוקצה לפרסום בכלי המדיה המסורתיים, כדוגמת הטלוויזיה והרדיו. המדובר כמובן בבשורה טובה עבור ספקי תכנים באינטרנט ופחות טובה עבור ספקי התכנים במדיה המסורתית. יותר מנהלי שיווק ומפרסמים מבינים כיום כי פרסום בכלי המדיה החדשים עשוי להיות יעיל ומשתלם יותר. כלים רבים מציעים פרסום המותאם אישית ללקוחות על-מנת למקסם את התוצאות. עם-זאת, כ-80% מאנשי הפרסום שהשתתפו בסקר טענו כי התעשיה נמצאת במרחק של חמש שנים מפרסום חוצה פלטפורמות אמיתי שינצל בצורה יעילה מגמות אלו.
|
תאריך:
|
26/03/2009
|
|
|
עודכן:
|
26/03/2009
|
|
מערכת PCאון
|
IBM - הצרכנים מהירים יותר מהמפרסמים
|
|
בדירת מגורים ברחוב ציפורי נצרת עלית, התגלה (יום ה', 26.3.09) מקרה של הזנחת פעוט בן 3. שכנים ששמעו בכי מר מדירת קרקע והזעיקו את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום שמעו את הפעוט מייבב מבעד לדלת, השיגו את המפתח מאחד השכנים ונכנסו לדירה. ניסיונותיהם לדובב אותו לא עלו יפה מפאת גילו הרך.
|
|
|
בסוף כל עונה של תוכנית המציאות האמריקנית "הישרדות" נערכת באתר eBay מכירה מקוונת של פריטים רבים. לפידים, בנדנות ושאר מזכרות נמכרים למעריצים ואספנים ברחבי העולם, כדי שיוכלו לקחת עמם פיסת "מציאות" הביתה. אין זה שונה מצעצועי דיסני שבאריזות המחולקות בארוחות ילדים של רשתות מזון מהיר.
|
|
|
"יש מחיר כלכלי להקמת קואליציה, אבל המחיר הכלכלי של אי-הקמת ממשלה יציבה וחזקה, הוא כה גדול, אסוני וכבד גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה תעסוקתית, כך שהעלות הנלווית להקמת קואליציה היא זניחה". כך אמר (יום ה', 26.3.09) ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, בעת קבלת המלצות צוות 100 הימים במשכן הכנסת.
|
|
|
אין חרטה. בית המשפט בחיפה גזר (יום ה', 26.3.09) 14 שנות מאסר על תושב שפרעם, אניס ספורי, שהורשע בהודאתו בחברות בג'יהאד האיסלאמי ובתכנון לרצוח מדענים וטייסים. בגזר הדין כתבו השופטים, יוסף אלרון, רבקה למלשטריך-לטר ומשה גלעד כי מדובר באזרח המדינה, על החומרה שיש בכך וכי "מחרידה המחשבה מה היה קורה אילו רק חלק מתוכניותיו היו מתממשות".
|
|
|
מתקן שאמור להאריך את איבר המין הגברי על-ידי כך שהוא מפעיל כוח משיכה הולך וגובר על האיבר, התגלה כהצלחה גדולה. כך מדווחים (ה', 26.3.09) חוקרים איטלקים.
|
|
|
|