טלטלה עוברת (יום ב', 10.2.03) על שוק הפרסום הישראלי. לאחר 10 שנות עבודה משותפת מפסיק בנק דיסקונט את עבודתו עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בבנק מדגישים שיחסי העבודה עם המשרד מיצו את עצמם והפרידה נעשתה ב"רוח טובה".
מבנק דיסקונט נמסר עוד, כי בימים אלה בוחן הבנק התקשרות עם משרד פירסום חדש. שמו של משרד הפרסום לא נמסר אולם בשוק מציינים, שמדובר במהלך חריג מכיוון שתקציב הפירסום של הבנקים נחשב לתקציב פרסום גדול ואטרקטיבי כשבדרך כלל נהוג לקיים מכרז בין המשרדים הפעילים בענף.
מהבנק נמסר עוד, כי בקמפיין האחרון שנועד לגייס לקוחות חדשים הצטרפו, עד כה, כ-40 אלף לקוחות חדשים לשירותי הבנק. דיסקונט הציב לעצמו יעד גיוס של 100 אלף לקוחות חדשים.
על פי הערכות של בכירים בשוק הפרסום, בנק דיסקונט אינו מרוצה מקצב הצטרפות הלקוחות החדשים לבנק. בשוק הפרסום מציינים עוד, כי הבנק אינו מרוצה מחלקו בשוק הקימעונאות הבנקאית בו יש יתרון משמעותי ליתר הבנקים הגדולים.
יש לציין ששוק הבנקאות הקימעונאית (בנקאות משקי הבית) הוא בעל מרווחים פיננסים גבוהים ומהווה סעיף רווחי ביותר ויציב ביותר לבנקים ולכן בעיקר לאור העובדה שהסקטור העסקי נמצא בשנה וחצי האחרונות במצב קשה צפוייה להתגבר ה"מלחמה" של הבנקים על הלקוחות הפרטיים ובעיקר על ציבור השכירים.